خبرهای داغ:
فرماندار آبیک؛

تبدیل به احسن اراضی موقوفه شهر خاکعلی موجب رفع مشکلات مسکونی و زراعی می شود

فتوحی گفت: تبدیل به احسن اراضی موقوفه در شهر خاکعلی اعم از مسکونی و زراعی می تواند مشکل گشا باشد تا یکبار برای همیشه این مشکل در شهر خاکعلی ریشه کن شود. 
کد خبر: ۹۴۳۵۳۳۸
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ حامد فتوحی فرماندار آبیک در جلسه بررسی راهکارهای نحوه تبدیل به احسن زمین های وقفی شهر خاکعلی که با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیرکل اوقاف استان قزوین، لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک، البرز در مجلس شورای اسلامی و مسوولان شهر خاکعلی برگزار شد، بیان کرد: اقداماتی که در راستای افراز و تبدیل به احسن اراضی وقفی از سوی اوقاف صورت گرفته بسیار قابل تقدیر است.

 

وی گفت: اجرای پیشنهاد تبدیل به احسن برای اراضی شهر خاکعلی اعم از مسکونی و زراعی می تواند مشکل گشا باشد تا یکبار برای همیشه این مشکل در شهر خاکعلی ریشه کن شود. 

 

فرماندار آبیک اظهار کرد: در خصوص تشکیل کارگروهی با حضور نمایندگان دستگاه های مربوطه پیشنهاد می شود مسوولیت کمیته با شهردار شهر خاکعلی باشد و از بخشدار، رییس شورا و دونفر از معتمدین و نیز نماینده اوقاف در این کارگروه حضور داشته باشند..

 

فتوحی عنوان کرد: مظلومیت و محرومیت در شهرستان آبیک به ویژه بخش بشاریات وجود دارد. روستاهای بخش بشاریات خوش نشین نبوده و معمولا نگاه سیاستمداران به بخش مرکزی بوده است. با توجه به اعتبارات ویژه سفر ریاست جمهوری به شهرستان ابیک، حتما یکی از اولویت های شهرستان، خانه بهداشت بشاریات و شهر خاکعلی خواهد بود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها