خبرهای داغ:
فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در پادگان شهدای جوادنیا؛
سردار افروزی گفت: به تعبیر حضرت امام(ره) این عملیات، فتح ارزش های اسلامی بود. در دوران دفاع مقدس، ما در برابر کفر ایستادیم و حتی ایادی ابرقدرت ها برای نابودی انقلاب اسلامی، در کنار یکدیگر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۵۷
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

قزوین_ سردار مهرداد افروزی فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در بازدید از یگان های حاضر در پادگان شهیدان جوادنیا وزارت دفاع و پشتیبانی ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس گفت: این عملیات غرورآفرین که در سال ۱۳۶۱ و از دهم اردیبهشت ماه تا سوم خرداد ماه با حضور سربازان اسلام به اجرا درآمد، منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بزرگ این عملیات بزرگ گفت: بعد از پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خرمشهر، امام راحل پیامی با این محتوا صادر کردند که؛ «فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش های اسلامی است». پس از پیروزی انقلاب اسلامی شعارهایی که توسط امام راحل در قالب اسلام ناب مطرح شد با محتوای مقابله کردن با ظلم و استکبارگران بود.

 

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، همه دنیای کفر در مقابل انقلاب اسلامی صف آرایی کردند و نهایتا دوسال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام مقدس جمهوری اسلامی را با یک جنگ هشت ساله مواجه کردند لذا این جنگ هشت ساله برای ملت عزیز ایران و جوانان دهه ۶۰ و دلدادگان انقلاب و امام راحل در قالب نیروهای مخلص بسیج و ارتش غیور و سپاه اسلام و جوانان مقتدر فرصتی فراهم کرد تا با خودباوری، حماسه بیافرینند.

 

سردار افروزی عنوان کرد: از سوی دیگر درسی برای دشمنان بود و با توجه به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامیست، در واقع همان راهبردی که ایشان پس از پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» مطرح کرده بودند، در این عملیات یکی از مصداق های مقابله با کفر بود.

 

سردار افروزی در پایان گفت: ملت ما در آزادسازی خرمشهر مجددا در یک آزمایش سخت قرار گرفتند و جوانان عزیزی که در مسیر انقلاب و دوران دفاع مقدس ایثارگری کرده و یا به شهادت رسیدند و یا در مسیر انقلاب همچنان تلاش می کنند، به تعبیر حضرت امام(ره) این عملیات جنگ بین ارزش های اسلامی و کفر بود و همه می دانند که در دوران دفاع مقدس، ما در برابر کفر ایستادیم و حتی ایادی ابرقدرت ها برای نابودی انقلاب اسلامی، در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها