خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛
سردار آتانی عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز باید جهاد تبیین کنیم. جهاد تبیین، روایت اول اقتدار کشور است. مردم را باید امیدوار کنیم و آمریکا باید از آنجایی که امید بسته است ناامید شود و این همه دستاورد بیت المقدس است.
کد خبر: ۹۴۳۵۳۷۱
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع یگان ویژه نیروی انتظامی استان با محوریت سوم خرداد و حماسه آزادسازی خرمشهر و با اشاره به غائله های کشور همزمان با شکل گیری انقلاب اسلامی بیان کرد: با وجود تمام روزهایی که دشمنان هر روز یک فتنه جدید را برای سرنگونی انقلاب نوپای ایران ایجاد کردند، روزهای سختی را گذراندیم تا ۳۱ شهریور ۵۹، جنگ در گستره وسیعی از خاک میهن رسما شروع شد. روزهای اول جنگ، روزهای سختی بود. هماهنگی بین نیروها وجود نداشت. بالاترین مقام اجرایی کشور بنی صدر خائن فرماندهی جنگ را برعهده داشت. این روزها را گذراندیم تا بچه های معتقد به انقلاب و امام فرماندهان بزرگ جنگ شدند و یکی پس از دیگری موفقیت ها رقم خورد.

 

وی گفت: طریق القدس، فتح المبین و دیگر عملیات های موفق رقم خود و دشمنان فهمیدند اراده ای وجود دارد. امروز شما همان حسن باقری ها، احمد کاظمی ها، صیاد شیرازی ها هستید. آن روزها ارتش و سپاه در کنار هم قرار گرفتند و با طراحی عملیات های مختلف در عرصه نبرد، پیروز میدان شدند. صدام به وعده اش عمل نکرد و ما نه امروز به امریکا و برجام و نه ان روز به امریکا و برجام اعتماد نداشتیم. 

 

وی گفت: ما وارد عراق و شهرهای بصره، نجف، کربلا و بغداد شدیم اما آنجا را ویران نکردیم بلکه آنجا را آباد کردیم. امروز نه از صدام و کسانی که از او حمایت می کردند خبری نیست و همه به گورستان تاریخ پیوستند در حالی که ملت ایران ۴۳ سالگی انقلاب را جشن گرفته و با اقتدار به پیش می روند.

 

سردار آتانی با اشاره به حضور نیروهای مسلح در مرزهای کشور اظهار کرد: امروز جنگ به پایان رسیده اما نیروهای مسلح هنوز بر سر مرزهای میهن اسلامی ایستاده اند. امروز نیروهای مسلح کشور شامل سپاه، ارتش، نیروی انتظامی در کنار هم در منطقه شمال غرب و غرب کشور، در مقابل تهدیدات دشمنان حافظ امنیت کشور هستند. 

 

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شاید برای برخی این مفهوم ایجاد نشده که ما هنوز در مرزها شهید تقدیم انقلاب و امنیت پایدار کشور می کنیم. آن روزی که دشمن تا ۲۰ کیلومتری خاک ایران نفوذ کرده بود، نیروهای مسلح با اقتدار آنها را سرکوب کردند. پایگاه جاسوسان پژاک در روستاها را بر سرشان ویران کردیم و دشمنان این خاک و بوم را از مرزها بیرون راندیم.

 

وی افزود:رشادت نیروهای مسلح در پاسداری از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس و خونین شهر است. ما برای تامین اقتدار منطقه، مرزهایشان را مجهز به تجهیزات ساخت فرزندان این سرزمین کرده ایم آنچنان که فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت؛ «از تهران می توانیم مرزهایمان را رصد کنیم». این سیر اقتدار ملت ایران است. اینها را از بیت المقدس و خرمشهر اموخته ایم.

 

سردار آتانی در ادامه تصریح کرد: امروز باید همچون گذشته، در کنار یکدیگر با اخوت، قدرت افزایی و هم افزایی کنیم و خرمشهر های پیش رو را یکی پس از دیگری فتح کنیم. دشمن برای از پای درآوردن ما با توان کامل وارد عرصه شد و وقتی به دلیل اقتدار شما نیروهای مسلح، از مرزها ناامید شد، جنگ های نیابتی را آغاز کرد و با راه اندازی جنگ در سوریه، لبنان، باریکه غزه به دنبال کاهش قدرت ما بود. همه اینها در اتاق جنگ آمریکایی ها در ۹ راهبرد برنامه ریزی شده تا ما را زمین گیر کنند. 

 

وی اضافه کرد: قدرت آمریکا رو به افول است. تفاوت ما با آمریکایی ها در ایدیولوژی این است که نظام سرمایه داری تمام است و به اذعان کارشناسان خودشان، آمریکا روبه افول است. آن شبی که بعد از شهادت حاج قاسم، عین الاسد به دست توانمند شما با خاک یکسان شد، وزیر دفاع ما و روس ها گفتند شما تاریخ را عوض کردید. گفتند از این به بعد تاریخ را دو مقطع قبل از شهادت قاسم و بعد از شهادت قاسم سلیمانی بنویسید.

 

 فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران به روس ها این جرات را دادند که آمریکا شکستنی است و جنگ اوکراین مصداق این سخن است. شما هیمنه امریکا را شکستید. برادران این میدان ، میدان جدی است و این آخرین قله است. همه قله ها را گرفتیم. پرچم زر و زور و تزویر را به زیر کشیدیم. مقام معظم رهبری فرمانده میدان است. اگر این میدان جنگ اقتصادی را با قدرت، صبر و همدلی شکست ندهیم، دشمن تمام قله های قبلی را از ما بازپس می گیرد و این قاعده نظامی است که اگر نقطه ای را تصرف کنید و نتوانید آن را نگه دارید و از آن قله عقب نشینی کنید، دشت وسیعی را از دست می دهید.

 

سردار آتانی در پایان گفت: ما در سه قله مستحکم هستیم و قدرت افزایش اراده داریم. دشمن به این قله دل بسته است که مردم ما را ناامید کند و به اختلاف ها، شکستن صبر و تحمل ما دل بسته است. ما و شما فرماندهان این میدان هستیم. به فرموده رهبر معظم انقلاب، امروز باید جهاد تبیین کنیم. جهاد تبیین، روایت اول اقتدار کشور است. مردم را باید امیدوار کنیم و آمریکا باید از آنجایی که امید بسته است ناامید شود و این همه دستاورد بیت المقدس است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها