خبرهای داغ:
استاندار همدان:

اقتدار، امنیت، رشد و توسعه کنونی ایران، به برکت خون شهدا است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه امروز هرآنچه از اقتدار و سربلندی داریم، از امنیت، رشد و توسعه گرفته تا قدرت و پیشرفت، به برکت خون شهدا است، گفت: این خون مطهر شهدا بوده، که این عزت و اقتدار را به ما داده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۴۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی‌فرزاد در یادواره شهدای روستای علی‌آباد دمق واقع در شهرستان ملایر، اظهار کرد: باعث افتخار است که در این مراسم میهمان محفل شهدا و خانواده معزز آن‌ها هستیم.

وی با بیان اینکه حضور ارزشمند خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزاده‌های عزیز زینت بخش این محفل و مجلس است، گفت: ما برای حضور در این مجلس فاخر و گرانقدر که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است، به همراه جمعی از معاونین، مشاورین، مسئولان و مدیران حضور پیدا کردیم.

استاندار همدان تصریح کرد: شهدای این روستا خون پاک خود را در راه دفاع از ارزش‌های این سرزمین و نظام جمهوری اسلامی هدیه کرده است.

وی ادامه داد: پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) درباره مقام شهید می‌فرماید برای هر کار خیر و نیکی، یک کار خیر و نیک بالاتری وجود دارد، و آنقدر کارهای نیک و خیر بالا می‌رود تا به درجه شهادت می‌رسد، که بالاتر از آن کار خیری وجود ندارد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شهدا بالاترین کار خیر و نیک را انجام داده‌دهند، و هیچ اجر و پاداشی بالاتر از این مقام نداریم، گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».

وی عنوان کرد: کسانی که در این محفل برای زنده‌ نگاه داشتن و گرامی‌داشت یاد شهدا جمع شده‌اند، به تعبیر مقام معظم رهبری اجرشان کم‌تر از شهدا نیست.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز هرآنچه از اقتدار و سربلندی داریم، از امنیت، رشد و توسعه گرفته تا قدرت و پیشرفت، به برکت خون شهدا است، افزود: این خون مطهر شهدا بوده، که این عزت و اقتدار را به ما داده است.

وی ابراز داشت: امروز توانستیم در سایه روح بلند شهدا در منطقه و جهان کشوری بسیار مقتدر و توانا باشیم؛ دشمنان ما امروز، هرگز به مخیله‌‌شان خطور نخواهد کرد که بخواهند به حریم جمهوری اسلامی کوچک‌ترین تعرضی بکنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با داشتن برترین و بهترین سلاح‌ها و موشک‌ها به قدرت بازدارنده‌ی بسیار بالایی دست پیدا کردیم که باعث شده دشمنان سر سخت ما، اجازه کوچک‌ترین تعرضی و تجاوز به خاک و حریم ما را به خود ندهند.

وی با بیان اینکه دشمن برای تخریب و ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، دست به خدعه و نیرنگ و ایجاد مشکلات اقتصادی زده‌اند، گفت: دشمنان برای اینکه انقلاب را با شکست مواجه کنند، از انواع روش‌ها و شیوه‌های غیرنظامی همچون ایجاد جدایی بین نظام و مردم و تحریف واقعیت‌ها استفاده می‌کنند.

وی افزود: جمهوری اسلامی با تمام توان و اقتدار در مذاکره با کشورهای اسلامی دیپلماسی عزت‌مندانه را پیش می‌برد، افق و چشم‌انداز این اقدامات برای نظام و مردم ایران عزیز اسلامی روشن است.

استاندار همدان تصریح کرد: سختی‌ها و مشکلات پشت سر گذاشته خواهند شد و آنچه مایه افتخار است صلابت، ایستادگی و پایمردی شما مردم عزیز که علیرغم همه مسائل و مشکلات، پشت سر مقام معظم رهبری ایستاده و از دولت حمایت کرده و خواهید کرد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار‌گرفته تا بتواند پاسخ‌گوی این اعتماد، صلابت و پایمردی مردم باشد، گفت: دولت سیزدهم از آغاز به کار خود ثابت کرد که در راه خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

قاسمی فرزاد یادآور شد: سال گذشته، روزانه ۷۰۰ الی ۷۵۰ نفر به خاطر شیوع ویروس کرونا به‌کام مرگ فرو می‌رفتند؛ اما امسال با تلاش و اقداماتی که دولت و در راس آن آیت الله ابراهیم رئیسی در زمینه واکسیناسیون گسترده انجام دادند، آمار مرگ و میر به شدت کاهش یافت.

وی ادامه داد: وظیفه دولت در کشور خدمت و خدمت‌رسانی است و آنچه در استان در دستور کار قرار گرفته، همین سیاست است؛ برنامه‌ای که قرار است در سطح استان انجام و اجرا شود، خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در راه توسعه زیرساخت‌ها است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تمام توان خود، همکاران و مدیران استانی و شهرستانی را در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم استان به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات