خبرهای داغ:

تقدیر نماینده مردم بهار از جوانان هیئت رزمندگان لالجین

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در راستای کسب موفقیت جوانان عاشورایی لالجین در نخستین و بزرگ‌ترین «رویداد ملی مهرواره» از جوانان هیئت رزمندگان لالجین تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۷۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، به منظور تقدیر از هیئت جوانان رزمندگان اسلام لالجین در پی موفقیت ملی و چشمگیر جوانان عاشورایی لالجین در نخستین و بزرگ‌ترین «رویداد ملی مهرواره»؛ فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی و مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیر هیئات مذهبی سپاه ناحیه بهار با اعضای هیئت دیدار کردند و این افتخار را به آنان تبریک گفتند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار عنوان کرد: به جوانان هیئت رزمندگان افتخار می‌کنم، داشتن چنین جوانانی باعث افتخار است و امیدوارم که در عرصه‌های مختلف باز هم شاهد درخشش جوانان شهر و روستاهای شهرستان باشیم.

در ادامه نیز به صورت میدانی از محل احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی، درمانی هیئت جوانان رزمندگان اسلام لالجین بازدید به عمل آمد.

همچنین ویژه برنامه بزرگداشت آزادسازی خرمشهرو سوگواری شهادت امام صادق (ع) به همت کانون بسیج مداحان شهرستان بهار، حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) و هیت رزمندگان اسلام شهر مهاجران همراه با اجرای سرود «سلام فرمانده» در مزار شهدای گمنام شهر مهاجران برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات