تبریز- مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: طبق آمار اکثریت جامعه خبری استان را بانوان خبرنگار تشکیل داده‌اند که این یک نقطه قوت و ظرفیت بزرگی است.
کد خبر: ۹۴۳۵۶۹۴
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد بیرام زاده با بیان اینکه خلاء چشمگیری در بخش مختص به امور بانوان در رسانه احساس می‌شد، افزود: در این خصوص بخش مستقل بانوان رسانه از سال‌ها پیش فعالیت خود را آغاز کرده است ولی در دوره جدید این بخش به صورت رسمی افتتاح می شود.

وی از بانوان رسانه درخواست  کرد: بسیج رسانه را پایگاه و مامن خود دانسته و پای کار بیایند و با توجه به اهمیت موضوع خانواده و نقش موثر زنان در این مبحث، از همه بانوان رسانه‌ای استان خواهشمندیم تا با انتشار، تولید محتوا و گزارش‌های اختصاصی در زمینه زنان، خانواده، تربیت کودک و ... ما را یاری کنند.

بیرام زاده با بیان اینکه امکانات و شرایط برای جامعه رسانه با محدودیت روبروست، خاطرنشان کرد: ما همه تلاش خود را برای ایجاد یک جامعه خبری پویا انجام می‌دهیم به طوری که برای رفاه و ایجاد شادی بین اصحاب رسانه قرارداد‌هایی با باشگاه‌های ورزشی- تفریحی و سازمان فنی و حرفه‌ای بسته‌ایم که به محض قطعیت به صورت عموم برای همه خبرنگاران اعلام خواهد شد.

وی با تاکید بر تسهیل بیمه خبرنگاران استان گفت: خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند با پرداخت مبلغی در سال خدمات بیمه تکمیلی دریافت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها