خبرهای داغ:
همدان-رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان گفت: امنیت و عزت و شوکت و صلابت در جهان را مدیون و مرهون سلحشوری‌ها و خون پاک شهدا، رزمندگان، ایثارگران، به خصوص پدران و مادران و همسران شهدا و رزمندگان هستیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۷۱۶
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

امنیت و عزت در جهان را مرهون سلحشوری‌ها و خون پاک شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت بسیج هنرمندان و اداره ارشاد اسلامی شهرستان بهار جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با حضور در منزل اسماعیل امانی از شعرای نامی شهرستان بهار، از این استاد و شاعر پیشکسوت گرانقدر و از رزمندگان دفاع مقدس تجلیل کردند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در این مراسم با تبریک چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس بیان کرد: امنیت و عزت و شوکت و صلابت در جهان را مدیون و مرهون سلحشوری‌ها و خون پاک شهدا، رزمندگان، ایثارگران، به خصوص پدران و مادران و همسران شهدا و رزمندگان هستیم.

سرهنگ ترکاشوند افزود: امام راحل و حضرت آقا بارها فرمودند که در پیچ و خم روزگار نگذارید پیشکسوتان ایثار،جهاد و شهادت به باد فراموشی سپرده شوند و این برنامه‌ها نیز در راستای تجلیل از سرمایه‌های دفاع مقدس است و باید ادامه یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار نیز با بیان اینکه استاد امانی از پیشکسوتان حوزه شعر و ادبیات شهرستان بهار است، عنوان کرد: یکی از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر بوده تا به نحوی قدردان زحمات این هنرمندان که عمر گرانمایه خود صرف این رشته‌های هنری کرده‌اند، باشیم.

معاون سیاسی_امنیتی و اجتماعی فرمانداری بهار نیز در مراسم تجلیل از شاعر و مفاخر آیینی شهر بهار گفت: سرکشی از مجموعه فرهنگ و هنر بسیار کار پسندیده‌ای است و هنرمندان جزء سرمایه‌های هر شهر و شهرستان محسوب می‌شوند و شاعران با سرودن اشعار به اهداف والا اشاره دارند و برای ما باعث افتخار است که پیشکسوتان عرصه جبهه، جنگ و انقلاب همچنان در این عرصه فعال هستند.

گفتنی است؛ اسماعیل امانی شاعر پیشکسوت، متواضع با اخلاق بهاری از سن نوجوانی دارای استعداد خاصی در سرودن اشعار آئینی، مذهبی و مرثیه سرایی و دفاع مقدس بوده و آثار وی جمع آوری و در حال چاپ است که نیاز به حمایت مسئولین ذیربط است و آثار این شاعر گرانقدر به دو زبان فارسی و ترکی سروده شده است که می‌توان به «زمزمه‌های دل» و «حسینون قانی باتماز» و «آنا دئلیم غزللری» اشاره کرد که در این مراسم چند قطعه رباعی و غزل توسط استاد امامی سروده شد.

امنیت و عزت در جهان را مرهون سلحشوری‌ها و خون پاک شهدا هستیم

امنیت و عزت در جهان را مرهون سلحشوری‌ها و خون پاک شهدا هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات