خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه:

با خودباوری و تقویت ایمان می توانیم در عرصه های مهم موفق باشیم

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه گفت: با خودباوری و تقویت ایمان می توانیم در عرصه های مهم موفق باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۵۸۰۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه با حضور فرمانده ناحیه،مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر،فرمانده هان واحد های مقاومت دانش آموزی،جمعی از معاونت های اداره آموزش و پرورش  و اعضای شورای حوزه در تالار اجتماعات آموزش و پرورش شاهین شهر برگزار شد.

سرهنگ حمید رضا مجیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر تقویت خود باوری بین جوانان گفت:برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در میدان های بزرگ نیاز به چندین مولفه داریم،تقویت مولفه ایمان و خود باوری،اعتقاد به نصرت الهی می تواند ما را در عرصه های مهم سربلند کند.

وی ادامه داد:با مطالعه دقیق عوامل پیروزی در آزاد سازی خرمشهر به خوبی در میابیم که پیروزی در خرمشهرهای دیگر مستلزم تلاش و کوشش و استقامت در راهی است که در آن قرار داریم.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه خطاب به دانش آموزان گفت:آزاد سازی خرمشهر درس های بسیار خوبی برای شما دارد و شما جوانان که در بدنه بسیج نیز فعالیت دارید باید با روحیه انقلابی و بسیجی خود بایدذدر راه پیشرفت کشور سهیم باشید.

در ابتدای مراسم علیرضا اکبر پور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه با تاکید بر اهمیت بسیج دانش آموزی گفت:با توجه به شرایط کنونی و جنگ نرم دشمن،شما بسیجیان در حوزه دانش آموزی وظیفه بسیار مهمی دارید و آن کمک به تقویت بعد معنوی و بصیرتی دانش آموزان است.

وی افزود:بسیج دانش آموزی به عنوان بازوی توانمند اداره آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف متعالی و حیات طیبه دارد.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات چندین ساله سروان پاسدار غفار هادی تشکر و سروان پاسدار مجتبی حق شناس به عنوان فرمانده جدید حوزه دانش آموزی شهید فهمیده انتخاب شد.

ارسال نظرات