در راستای رزمایش جهاد"امیدآفرینی":

ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان در محله "حصارک پایین" از سوی جهادگران گروه جهادی شهید مهدی عسگری

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری گفت:با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) به صورت دو روز در مدرسه میرحبیبی حصارک پایین بیش از هزارخدمات پزشکی ودندان پزشکی رایگان به عموم  مردم این  منطقه ارائه شده است.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۵۰
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری همزمان با اجرای رزمایش جهاد امیدآفرینی در گفتکو با بسیج از اقداماتی که توسط جهادگران عرصه سلامت این گروه انجام شده است، گفت: با همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) به صورت دو روز در مدرسه میرحبیبی حصارک پایین بیش از هزارخدمات پزشکی ودندان پزشکی رایگان به عموم  مردم این  منطقه ارائه شده است.

وی با اشاره به اردوهای جهادی در سال ۱۴۰۰ افزود: در سال ۱۴۰۰به همت داوطلبان گروه جهادی،  ۱۲ اردو جهادی  داخل استان و ۲ اردو در قرچک ورامین و یکی از شهرستان های استان خراسان‌رضوی برگزار شد.

مسئول این گروه جهادی گفت:  هر اردوجهادی که برگزارمیشود شصت نفر ازجهادگران وکادردرمان دراین اردو ارائه خدمات می کنند.

داوودی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی عسگری درسال ۱۳۹۷ در بسیج سازندگی ثبت شد و که در قالب های مختلف فرهنگی و آموزشی و عمرانی و اشتغال  زایی و کار آفرینی  و به صورت  تخصصی در زمینه بهداشت و درمان شروع به فعالیت کرد.

وی با توجه به خدماتی که به مردم ارائه میشود، تاکید کرد: دندان پزشکی، پزشک عمومی، متخصص ین مختلف،  داروخانه رایگان، تزریقات، آموزش بهداشت و تحصیلی، مشاور حقوقی وخدمات دیگر خواهد بود.

مسئول گروه جهادی شهید مهدی عسگری خدمت بی منت را خصوصیت اصلی کارهای جهادی اعلام کرد و بیان داشت: درگروه جهادی شهید مهدی عسکری ۱۴۰ نفر خانوم وحدود۶۰ نفر آقا مشغول فعالیت هستند، که رنج سنی آنها از هشت سال تا حدود شصت سال است که تمام تلاش ما کادرسازی و توانمند کردن بچهای جهادی است.

داوودی یادآور شد: خصوصیت اصلی کار جهادی جهادگران شهید مهدی عسگری استمرار کار آنها تا رفع بیماری افراد ویزیت شده است.

محدثه داودی خادم و مسئول گروه جهادی شهید افزود: مصداق آیه قرآن که جهاد در راه خدا برای تمامی مسلمین واجب شده است و امروز شاهد جوانان دهه سوم و چهارم انقلاب در قالب گروه های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در استان البرز و سایر استانها هستیم.

داوودی به سایر خدماتی که توسط گروه جهادی شکل گرفته اشاره کرد و گفت: همچون کار آفرینی اشتغال زایی و تهیه جهیزیه و خانواده های نیازمند توزیع نان رایگان به صورت هفتگی در مناطق مختلف، توزیع گوشت و مرغ  رایگان برای خانواده های تحت پوشش قرارگاه  و توزیع بسته های معیشتی به صورت ماهانه می باشد.

وی در ادامه  هدف از شرکت در این اردوها را پرداخت زکات علمی که فرا گرفته اعلام کرد و اظهار داشت: تا هر زمانی بتوانم در مناطق محروم جهت خدمات دهی حضور پیدا می کنم.
و در انتها از فرمانده محترم ناحیه امام سجاد(ع) ومسئول سازندگی ناحیه امام سجاد(ع)، اعضای گروه جهادی، خیرین استان، کادر درمان که زحمات بسیاری برای برگزاری این اردو جهادی کشیدند قدر دانی کردند.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار