خبرهای داغ:
همدان-جانشین انتظامی استان همدان، از توقیف ۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان اسدآباد در طول هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۸۶
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ  رضا زارعی در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی در منزل خود در سطح شهر اسدآباد به صورت غیر مجاز اقدام به استخراج ارز دیجیتال می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع، ماموران پلیس آگاهی به اتفاق نماینده قانونی اداره برق به محل اعزام و چهار دستگاه استخراج ارز دیجیتال کشف شد.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره اینکه ارزش ریالی دستگاه‌های کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴ میلیارد ریال برآورد شده، از شهروندان خواست: موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

* دستگیری ۴۴ سارق و خرده فروش مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان نیز گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین جلوگیری در شهر همدان، با تمرکز بر نقاط حاشیه و دارای سابقه سرقت و با بکارگیری تمام توان توسط همکاران در کلانتری‌ها و پاسگاه، از گذشته ۲۷ فقره انواع سرقت کشف شد.

سرهنگ هادی نجفی صالح افزود: در این راستا، چهار فقره سرقت خودرو، یک فقره موتورسیکلت، دو فقره اماکن خصوصی، دو فقره داخل خودرو، یک فقره اماکن دولتی، یک فقره سرقت منزل و ۱۶ فقره سایر سرقت‌ها کشف و ۲۱ سارق و ۱۶ معتاد و ۷ نفر خرده فروش دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

وی بیان کرد: حفظ و حراست از جان و مال مردم وظیفه قانونی و شرعی پلیس است و این امر مهم در شهرستان همدان با جدیدت پیگیری می‌شود.

*کشف بیش از ۳۰ هزار عدد تخم مرغ قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: همچنین در راستای پیشگیری از قاچاق کالا ماموران پاسگاه کوزره حین گشت‌زنی در سطح حوزه و راه‌های فرعی، به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۳۰ هزار و ۶۰۰ عدد تخم مرغ قاچاق و فاقد مجوز که در حال انتقال به مرز کشور بود، کشف و یک متهم در این راستا با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

نجفی صالح در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالای کشف شده برابر نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: پیشگیری و جلوگیری از ورود هر نوع خسارت و لطمه‌ای به منافع مردم از وظایف پلیس می‌باشد که لازم است مردم عزیز در این امر مهم با ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در خدمات رسانی بهتر باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات