خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین:
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فامنین گفت: سپاه پاسداران در توقیف کشتی‌های یونانی انقلابی عمل کرد،چراکه بااین جواب قاطع حجت را برهمه تمام کرد تا دیگر کسی خیال تجاوز به آب‌های ایران اسلامی را نداشته باشد.
کد خبر: ۹۴۳۵۹۸۹
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

سیدحسین غفاری ستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین در خصوص دزدی دریای یونان و توقیف کشتی حامل نفت ایران اظهار کرد: یونان یک کشور متوسط اروپایی است که به خود اجازه چنین اقدامی را نمی‌داد اما به تحریک آمریکا دست به خطای بزرگی زد و در حالی که فکر می‌کرد، این کشور حمایت خواهد شد و کسی جواب این دو زیردریایی را نمی‌دهد، غیر از این اتفاق افتاد و جواب دندان شکنی به این حماقت داده شد.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران و نیروی دریایی مقتدر سپاه پاسداران باز هم انقلابی عمل کرد و با توقیف دو کشتی یونانی حجت را بر همه تمام کرد تا دیگر کسی خیال تجاوز به آب‌های ایران اسلامی، کشتی‌های این مملکت و حتی حریم ایران اسلامی ایران نداشته باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فامنین گفت: شاید کشور یونان که به تحریک آمریکا این کار ناشایست را انجام داده است فکر جبران و تلافی را نمی‌کرد و نوعی درگیر بازی شیطان شیطنت‌آمیز آمریکای جنایتکار شد تا بین کشورهای اروپایی خودی نشان دهد که آن هم به نتیجه نرسید و جواب این حماقت به درستی داده شد.

وی گفت: سپاه پاسداران با توقیف دو کشتی یونانی به دنیا فهماند که به معنی واقعی کلمه دوران «بزن دررو» تمام شده است و به همه تجاوزات دشمنان پاسخ دندان شکنی داده خواهد شد که می‌توان گفت این پاسخ به یونان از سر بزرگواری بود چراکه بسیاری از کشتی‌های یونانی همیشه در دسترس نیروهای مقتدر ایرانی هستند و هر آن می‌توانند از این فرصت استفاده کنند .

غفاری ستار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دستگاه دیپلماسی و امنیتی کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه سازش با استکبار جهانی است و حرکت‌های اینچنینی باعث قوت قلب جبهه مقاومت و مظلومان عالم می‌شود و این جریان را تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات