همت جهادی در راستای سلامت همگانی

500 نفر از روستائیان ساکن خواجه مسک از توابع شهرستان زاهدان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۰۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷

500 نفر از روستائیان ساکن خواجه مسک از توابع شهرستان زاهدان خدمات بهداشتی و درمانی رایگان دریافت کردند.

مسئول کارگروه بهداشت و سلامت شورای جهادی شهرستان زاهدان گفت: اولین اردوی جهادی پایگاه بسیج دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با همراهی و مشارکت بسیج کارکنان و سپاه سلمان استان در راستای حمایت از محرومان و بیماران اجرا شد.

دکتر نادر میری ادامه داد: در این اردوی جهادی ۱۵ نفر از نیروهای جهادی متشکل از دندانپزشک ، پزشک عمومی و متخصص، ماما، پرستار و نیروی بسیجی حضور داشتند.

مسئول پایگاه بسیج کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هدف از ارائه این خدمات را توسعه و گسترش سلامت در جامعه و ایجاد امید ونشاط اعلام داشت و افزود: اجرای منویات مقام معظم رهبری برای توسعه مواسات وهمدلی در ارایه خدمات برای روستائیان، اقشار کم درامد و آسیب پذیر از برنامه های اصلی این گروه است.

دکتر نادر میری با بیان اینکه برآورد هزینه خدمات ویزیت رایگان بیش از 300 میلیون ریال است گفت: برنامه های جهادی و میز خدمت تا پایان سال ۱۴۰۱ برای مردم منطقه حاشیه نشین ادامه دارد.

وی با اشاره به اجلاس مجمع شورای جهادگران گفت: هدف اصلی از این اجتماع بزرگ استان این است که میزهای خدمت جهادی باهمدلی، وحدت، همبستگی، در عرصه های مختلف با هدف خدمت به مردم ساکن روستاها ایجاد شود.

وی در پایان گفت: برای توسعه این کار نیاز به عزم ملی است تا همه اقشار به پاخیزند و برای سلامت وامنیت به صورت مساوی، حداکثری و خودجوش حضور پیدا کنند تا به مردم در شرایط مختلف خدمت رسانی شود.

همت جهادی در راستای سلامت همگانی

ارسال نظرات