خدمت به مردم مناطق محروم وظیفه مسئولان است

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همه نیروهای مسلح، خادم مردم هستند، خدمتگزاری به مردم محرومینی که از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند وظیفه مسئولان بوده و این خود و نمونه حاکمیت دینی است.
کد خبر: ۹۴۳۶۰۹۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۱

به گزارش  خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار ابوالفضل شکارچی امروز با حضور در دبیرخانه اقوام و طوایف سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مردم ولی نعمت ما هستند، باید همه در جایگاه خودشان به دین خدا و اسلام خدمت کنند این ارزشمند است و کسانی که در این جهت خدمت می‌کنند باید مشکلات و موانع را از سر راهشان برداریم.

معاون فرهنگی تبلیغات دفاعی کشور و سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همه نیروهای مسلح ،سپاه ارتش و بسیج خادم مردم هستند، خدمتگزاری به مردم محرومینی که از امکانات اولیه بهره‌مند نیستند وظیفه مسئولان است و این خود نمونه حاکمیت دینی است.

مسئول دبیرخانه اقوام و طوایف نیز در این دیدار که تعدادی از سران طوایف و امامان جمعه و مدیران و فرهنگیان عزیز در این جلسه حضور داشتند، اظهار کرد: سردار سلیمانی، میرحسینی و شوشتری خدمات ارزنده ای از خود به یادگار گذاشته اند.

سر طایفه حاج محمد شاهوزهی افزود: مردم سیستان و بلوچستان هرجایی که لازم بوده در تمامی صحنه های سیاسی و اجتماعی حضور داشتند، و با اتحاد و وحدت پشتیبانی خود را از نظام اعلام کرده اند.

وی بیان کرد: دبیرخانه اقوام و طوایف صلح و سازش هایی را در منطقه انجام داده است، در این زمینهفعال هستیم و جلوی تبلیغات و برنامه‌های دشمن را گرفته ایم. .

سر طایفه حاج محمد شاهوزهی با بیان اینکه بزرگان طوایف در صف اول کنار سبز پوشان هستند، گفت: عملکرد سبزپوشان سپاه زبانزد خاص و عام است وبرکسی پوشیده نیست، در سیل زدگی ،آب رسانی و خدمات معیشتی فعالیتهای ارزشمندی را انجام داده است.

وی در پایان خواستار دیدار سران طوایف با مقام معظم رهبری شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار