خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام علیی تأکید کرد

ضرورت تقویت خبرنگاران افتخاری در حوزه بسیج و سپاه/ همه باید خود را برای خرمشهرهای دیگر آماده کنیم

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: تقویت خبرنگاران افتخاری در حوزه بسیج و سپاه ضروری است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۰۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام حسین علیی در نشست توجیهی روابط عمومی‌های نواحی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان که با حضور مسئولین نمایندگی ولی فقیه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از نخستین صفات و کارهایی که امام زمان(عج) انجام می‌دهد این است که دیون مومنین را می‌پردازد و حتی ذره‌ای از مومنی دِینی باقی نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما نیز این است که دِین خود را به امام زمان (عج) ادا کنیم، گفت: در دعای ندبه آمده است خدایا به ما کمک کن ما هم دِین خود را به امام زمان(عج) ادا کنیم و امید است منتظر واقعی باشیم و به امام زمان (عج) بدهکار نباشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ادامه با اشاره به رسالت روابط عمومی‌های سپاه اظهار کرد: وظیفه روابط عمومی تولید محتوا وانعکاس فعالیت‌های انجام شده است.

وی بر تقویت خبرنگاران افتخاری زیرمجموعه تأکید کرد و افزود: تقویت خبرنگاران افتخاری در حوزه بسیج و سپاه ضروری است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

علیی با اشاره به آموزش خبرنگاران عنوان کرد: قوام روابط عمومی به خبرنگاران افتخاری است بنابراین تقویت شبکه خبرنگاران در روابط عمومی اساس کار ما است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: حماسه سوم خرداد نماد مقاومت و تجلی ایثار و شهادت است؛ روز بزرگی که موجب تغییر در موازنه جنگ و دفاعی شد که ما در مقابل متجاوزان داشتیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: سوم خرداد تجلی نصرت الهی است که هر کس مقاومت و ایستادگی کند به طور قطع نصرت خدا شامل حالش خواهد بود که در انقلاب اسلامی و سوم خرداد آن را به عینه دیدیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «خرمشهرها در پیش است» گفت: همه ما باید خود را برای سوم خردادها و خرمشهرهای دیگر آماده کنیم چراکه دشمن هر لحظه در حال فتنه انگیزی است و ما باید آماده باشیم.

علیی در پایان با تأکید بر توجه به کیفیت برنامه‌ها گفت: وقتی اراده کنیم و کار انجام دهیم، نصرت خدا همراه ما و برنامه اثرگذارتر خواهد بود.

در پایان این جلسه با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه و معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، از مریم صابری یگانه، سرپرست خبرگزاری بسیج استان همدان تجلیل به عمل آمد.

ضرورت تقویت خبرنگاران افتخاری در حوزه بسیج و سپاه/ همه باید خود را برای خرمشهرهای دیگر آماده کنیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار