در استقبال از کنگره ملی شهدای عشایری؛

برگزاری رزمایش قرارگاه محرومیت زدایی در چهارمحال و بختیاری

در استقبال از کنگره ملی 10هزار شهید جامعه عشایری، رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۴۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در استقبال از کنگره ملی بزرگداشت ده هزار شهید جامعه عشایری کشور، رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهادی با حضور حدود 40 گروه جهادی تخصصی دامپزشکی  از سراسر کشور در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: این رزمایش با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تحقق شعار کنگره ملی شهدای جامعه عشایری «10هزار شهید، 10هزار خدمت» برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  رزمایش بزرگ قرارگاه محرومیت زدایی جهادی از 12 تا روز پانزدهم خردادماه  در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت.

ایزدی گفت: بیش از 170 نفر از جهادگران دامپزشک کشور در طول مدت برگزاری این رزمایش  در مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری خدمت رسانی می کنند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان افزود:  در روز 14 خرداد و به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)، تیم های درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز در همراهی با تیم های دامپزشکی، جهت ارائه خدمات بهداشتی و پزشکی به عشایر به مناطق هدف اعزام خواهند شد.

وی گفت:  واکسیناسیون دام و طیور، ویزیت و درمان دام و طیور، ارائه دارو و سموم به صورت رایگان، آموزش بیماری های مشترک دام و انسان، کمک به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، توزیع بسته های معیشتی، خدمات بهداشتی و درمانی و خدمات کشاورزی تخصصی در مناطق مشترک عشایری و روستایی از جمله عرصه های مختلفی است که در این رزمایش جهت خدمت رسانی به عشایر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ اعزام گروه های جهادی روز دوازدهم خرداد از محل ستاد فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار می شود.

ارسال نظرات