خبرهای داغ:
همدان-فرماندار نهاوند با انتقاد از عدم تعیین تکلیف پروژه‌هاي نيمه‌كاره آموزش و پرورش نهاوند گفت: در حال حاضر بیش از ۱۴ سال است که ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش در شهرک حیدری نهاوند به حال خود رها شده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۲۴۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، ضرغام احمدوند در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند با انتقاد از عدم تعیین تکلیف پروژه‌هاي نيمه‌كاره آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴ سال است که ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش در شهرک حیدری نهاوند به حال خود رها شده که مردم و فرهنگیان نمی‌توانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم بیت المال اینگونه از بین برود و این پروژه‌ها را باید با همفکری و تعامل سایر اعضای شورای آموزش و پرورش تبدیل به احسن کنیم، افزود: گزارش و توضیحات اداره کل نوسازی مدارس استان در رابطه با این پروژه‌های نیمه کاره، توجیه به نظر می‌رسد و قابل قبول نیست.

فرماندار نهاوند با ابراز تاسف از نیمه کاره و رها شدن این ساختمان در شهرک حیدری نهاوند گفت: این مکان سبب احساس ناامنی و زمینه بزهکاری اجتماعی و اتفاق‌هایی که گفتن آن خوشایند مردم و مسوولین نیست، شده است و باعث بدبینی مردم به نظام و دولت می‌شود.

گفتنی است؛ عملیات اجرایی ساختمان اداری و بلاتکلیف آموزش و پرورش که از سال۸۷ آغاز و در حال حاضر برای تکمیل این پروژه به ۱۲میلیارد تومان اعتبار نیاز است اما با توجه به اینکه اعتبارات شهرستانی و استانی جوابگوی ادامه این پروژه نیست، باید برای تامین آن از منابع ملی تلاش کرد، تا بلکه این روزها باری از دوش دغدغه اهالی شهرک و البته مجموعه آموزش شهر نهاوند برداشته شود.

شایان ذکر است؛ ۱۶ پروژه نیمه کاره آموزشی شامل پروژه‌های نیمه کاره مدارس محلاتی، سنایی، استخر دانش‌آموزی، ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش، مسکن مهر فرهنگیان و دبیرستان ابن سینای نهاوند از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه کاره و بلاتکلیف آموزش و پرورش نهاوند است که نیازمند تامین اعتبارات ویژه ای برای اتمام این پروژه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات