به همت موسسه فرهنگی هنری راه سبز خوبان صورت گرفت؛

برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده در زنجان

زنجان-موسسه فرهنگی و هنری راه سبز خوبان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اقدام به برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده با موضوعات نشاط در زندگی با حضور اساتید برجسته نموده است.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۲۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در راستای کاهش آسیب های اجتماعی، موسسه فرهنگی و هنری راه سبز خوبان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اقدام به برگزاری کارگاه های تحکیم بنیان خانواده با موضوعات نشاط در زندگی با حضور اساتید برجسته و کارشناسان ارشد به همراه پرسش و پاسخ و مشاوره تلفنی و حضوری نموده است.

 

این کارگاه ها از 8 خردادماه به مدت یک هفته و در مناطق کم برخوردار با حضور خواهران و برادران اجرا می شود و در برنامه ای که در همین راستا با حضور 350 نفر شرکت کننده در 18 خردادماه اجرا می شود، حجت الاسلام یونس ترابی حضور خواهند داشت. این دوره ها برای هر منطقه به تعداد چهار هفته متوالی برگزار می شود.

 

همچنین فراخوان استعدادیابی گروه های سرود با عنوان نسیم انتظار در قالب ساخت و اجرای سرودهای آیینی و مردمی جهت اجرا در جشن های خیابانی و مساجد، آموزش مقدماتی سلفژ(صدا سازی) و نت شناسی و آشنایی با دستگاه های موسیقی از سری برنامه های آسیب های اجتماعی توسط این موسسه منتشر شد.

 

 در این بخش علاقمندان در بازه سنی 11 تا 16 سال می توانند تا 26 خردادماه با حضور در موسسه راه سبزخوبان در این دوره ها ثبت نام کنند.

 

ارسال نظرات