خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

محرومیت زدایی عین پاسداری از انقلاب اسلامی است / هرجا مشکلی برای زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان می شویم

سردار ملک شاهکوهی گفت:یکی از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران ، حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است که این ماموریت سنگین ترین ماموریت ماست
کد خبر: ۹۴۳۶۳۸۰
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

محرومیت زدایی عین پاسداری از انقلاب اسلامی است / هرجا مشکلی برای زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان می شویم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در آیین افتتاح خط انتقال آب کشاورزی روستای زرین گل گفت: یکی از ماموریت های اصلی سپاه پاسداران ، حفظ انقلاب اسلامی و دستاورد های آن است که این ماموریت سنگین ترین ماموریت ماست.

وی افزود: با همین تعریف است که شهید سلیمانی ، سیدالشهدای جبهه مقاومت است و رزمندگان نیروی قدس سپاه رزمندگان بدون مرز نامیده می شوند چراکه انقلاب اسلامی امروزه حد و مرزی برای خود قائل نیست.

ملک شاهکوهی عنوان کرد: یکی از دستاورد های انقلاب ، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و خدمت رسانی ما به این نظام الهی بر اساس ماموریت ماست و هرجا مشکلی در زندگی و معیشت مردم حادث شود ما وارد میدان میشویم.

فرمانده سپاه نینوا در پایان اظهار داشت: محرومیت زدایی عین پاسداری از انقلاب اسلامی است ؛ البته من قبول ندارم که بگوییم روستایی مثل زرین گل محروم است ؛ عبارت درست تر کم برخوردار بودن و داشتن برخی مشکلات است که ما موظفیم همان را نیز رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار