خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد وحدت دل ها بین قوای مسلح و جناح های سیاسی ضرورت دارد

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه وحدتی که اکنون بین ما وجود دارد وحدت اجسام است، گفت: بین مذاهب و قوای مسلح و جناح های سیاسی باید وحدت دل ها ایجاد شود.
کد خبر: ۹۴۳۶۳۸۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم شریف شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در جمع پرسنل پایگاه هوایی شهید حسینی بیرجند اظهار داشت: بهترین تعریف از قوای مسلح همان تعبیر امام علی (ع) است که فرمودند با اجازه خدا قوای مسلح قلعه های محکم مردم هستند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در ادامه بیان کرد: با تمام مشکلات امروز به لطف خدا دست نیروهای مسلح جمهوری اسلامی پُر است و امروز قوای مسلح به برکت خون شهدا از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

 

وی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب زندگی است، افزود: خداوند متعال در قرآن کریم فرموده است که از نظر قوای مسلح تا آنجا آماده شوید که دشمنان خدا و اسلام از شما بترسند و هراس کنند.

 

خسروی اسفزار ادامه داد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری دوران بزن و در رو گذشته است و اینکه پهپاد ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا و دو کشتی یونانی را می گیریم نشانه هم افزایی نیروی اطلاعاتی قوای مسلح است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه وحدتی که اکنون بین ما وجود دارد وحدت اجسام است، گفت: بین مذاهب و قوای مسلح و جناح های سیاسی باید وحدت دل ها ایجاد شود.

 

وی در خصوص جراحی اقتصادی کشور عنوان کرد: عده ای در خصوص اجرای این طرح در جناح دشمن قرار دارند و ما از این افراد انتظار دوستی داشتیم و همه باید همدیگر را کامل کنیم نه اینکه دنبال مُچ گیری باشیم.

 

خسروی اسفزار در ادامه بیان داشت: قوای مسلح با وحدت می توانند موفق تر عمل کنند و اگر وحدت وجود نداشته باشد نه سپاه و نه ارتش نمی توانند موفق باشند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به دیدار با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری هر گاه صحبتی داشتند جامع و کامل بوده است و آن چه سیاست مداران دنیا در آینه نمی بینند مقام معظم رهبری در خِشت خام می بینند.

 

وی با بیان اينكه علت وجود مشکلات این است که به سخنان مقام معظم رهبری عمل نمی شود، افزود: انقلاب اسلامی و مدیریت امام راحل و مقام معظم رهبری را درک کنیم و سرمایه های خود را باید بشناسیم.

 

خسروی اسفزار با تاکید بر اینکه کمبود آب یکی از معضلات عمومی ما است، بیان کرد: امروز یک کلمه از امام راحل را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم مشکلات قابل حل خواهد بود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز زیر بار عراق، لبنان، سوریه و کشورهای مختلف را گرفته است و اگر امام راحل نبود انقلاب اسلامی هم نبود.

 

وی با بیان اينكه اسلام آمریکایی غم مردم را نمی خورد، افزود: اسلام محمدی غمخوار و همدم مردم است و اسلام آمریکایی را در عربستان می توانید مشاهده کنید و اسلام ناب این است که فردی همچون حاج قاسم سلیمانی تربیت می کند و برای کمک به مظلومان به کشورهای مختلف می فرستد.

 

خسروی اسفزار در پایان گفت: در جشنواره فیلم کن دیدید که به نام هنر ارزش های اسلامی و ایرانی را تحقیر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها