خبرهای داغ:

برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های بسیج خواهران حوزه فضیلت بیارجمند+ تصاویر

شاهرود_ گردهمایی فرماندهان پایگاه‌ها و هیأت عاشقان ولایت حوزه بسیج خواهران فضیلت بیارجمند در گرامیداشت دهه کرامت برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۶۵۸۳
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرنگار بسیج، گردهمایی فرماندهان پایگاه ها، سرمربی و مربیان صالحین حوزه بسیج خواهران فضیلت بیارجمند در قالب هیئت عاشقان ولایت برگزار شد.
در این نشست معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده و شورای حوزه و مسئولین تعلیم وتربیت، فرهنگی و فضای مجازی پایگاه‌ها حضور داشتند و در خصوص برنامه‌های ابلاغی بسیج و جهاد تبیین مطالبی مطرح شد.
همچنین معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود و فرمانده حوزه ضمن دیدار با سرمربی صالحین حوزه از او به دلیل فعالیت‌های گسترده تقدیر کردند.
در ادامه جلسه توجیهی برگزاری نمایشگاه طرح اسوه و ابلاغ برنامه‌های سال ۱۴۰۱ فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های صالحین و کارگاه تخصصی برنامه‌های جاری پایگاه، طرح اسوه، دهه کرامت و قرارگاه‌های تخصصی برگزار شد.
سرکشی از مجمع سرگروه‌های صالحین با حضور معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده، سرگروه‌ها و مربیان صالحین پایگاه و تعلیم و تربیت حوزه و سرکشی از کلاس جوانه‌های صالحین (آموزش تجوید قرآن) و اهدا هدیه به نونهالان بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و سرکشی از حلقه صالحین شهید فرهاد باقری پایگاه حضرت مریم (س) انجام پذیرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها