نشست هماهنگی برنامه های ارتحال امام امت(ره) و قیام ۱۵ خرداد در دهلران با حضور جانشین سپاه ناحیه دهلران و مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۶۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛نشست هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و همچنین بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد با حضور موسوی امام جمعه؛سرهنگ خاسرو جانشین فرمانده سپاه ناحیه،دکتر صادقی فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه دهلران با گرامیداشت سالروز ارتحال امام امت و قیام ۱۵ خرداد گفت: اطلاع رسانی برای حضور مردم و مسئولان در این مراسم ها مد نظر باشد.

موسوی افزود: اجرای مسابقه در خصوص وصیت نامه امام راحل در شهرستان توسط دستگاه های فرهنگی نیز در دستور کار قرارگیرد.

سرهنگ خاسرو جانشین فرمانده سپاه ناحيه دهلران  هم؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین شهدای قیام ۱۵ خرداد گفت: بهره گیری از بستر فضای مجازی مهم است.

سرهنگ خاسرو افزود: معارف دینی و راهبردها و اصول انقلاب در جهاد تبیین ویژه دنبال و همچنین اجرای شب شعر مد نظر باشد.

فرماندار ویژه دهلران با تسلیت ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت: وجود ما و ساختار نظام و افتخارات نظام نشات گرفته از وجود امام راحل است که رهبری با قدرت این مسیر را ادامه و از افتخارات جهان اسلام است.

دکتر صادقی افزود: فارغ از دستاوردهای نظام و پیشرفت های داخلی تربیت شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله و شهید سلیمانی پرورش یافته مکتب امام(ره) هستند.

وی گفت: باید برای تبیین اندیشه امام در بین نسل جوان برنامه ریزی کرد.

ارسال نظرات