خبرهای داغ:

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال امام (ره) در آرادان برگزار شد

جلسه برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد در شهرستان آرادان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۳۶۶۹۳
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آرادان، چهارمین جلسه مناسبت های دفاع مقدس شهرستان آرادان با موضوع بزرگداشت ارتحال امام (ره) و قیام پانزده خرداد به ریاست سرپرست فرمانداری آرادان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین شریفی نیا امام جمعه و سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان و برخی از مسئولین مربوطه در سالن جلسات شهید سلیمانی فرمانداری برگزار گردید.

سرهنگ کاظمی فرماندهی سپاه ناحیه آرادان گفت: همه دستگاه‌ها پای کار هستند تا اعزام خوبی را در این حوزه داشته باشیم و در کنار این اعزام، تمهیدات لازم جهت برگزاری برنامه‌های فرهنگی نیز انجام شده است.

گفتنی است، بنابر گزارش کمیته اعزام زائرین، تاکنون نزدیک به ۴ هزار نفر متقاضی شرکت در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) در استان سمنان هستند که برنامه ریزی لازم برای حضور زائرین در دستور کار قرار دارد.

شایان ذکر است، به دلیل شیوع کرونا در دو سال گذشته، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت غیرحضوری برگزار شد ولی در سال جاری با عنایت به واکسیناسیون عمومی مردم در برابر ویروس کرونا و شرایط پایدار در کنترل بیماری و همچنین به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به صورت حضوری و در قالب اجتماعات در سطح شهرستان های استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار