مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند در گفتگو با بسیج:

سالروز قیام 15خرداد نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی

حجت الاسلام قنبری گفت: امام خمینی(ره) ،یک حقیقت همیشه زنده است ،نام او پرچم این انقلاب ،و راه او راه این انقلاب،و اهداف او اهداف این انقلاب است
کد خبر: ۹۴۳۶۷۳۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از شازند در آستانه سالگرد رحلت بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شازند گفت: خردادماه،یاد آور ایام تلخی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) بعد از عمری مجاهدت و هدایت نهضتی بزرگ و جهان گستر که حاصل آن اضمحلال حکومت سر سپرده ستم شاهی و استقلال و سر افرازی ملت شریف ایران بود ،به ملکوت اعلی پیوست و جهان اسلام را غرق عزا و ماتم کرد.

وی افزود: امام خمینی ،یک حقیقت همیشه زنده است ،نام او پرچم این انقلاب ،و راه او راه این انقلاب،و اهداف او اهداف این انقلاب است. امت امام و شاگردان او که از سرچشمه ی فیاض آن موجود ملکوتی سیراب شده و عزت و کرامت اسلامی را در آن جسته اند،اکنون شاهد آنند که ملتها ،حتی ملتهای غیر مسلمان ،نسخه تعالیم انقلابی آن قائد عظیم را مایه ی نجات خود دانسته و آزادی و عزت خویش را در آن یافته اند.

حجت الاسلام قنبری در ادامه بیان داشت: امروز با گذشت بیش از سه دهه از عمر پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران،این نظام و انقلاب با وجود تمام شیطنت ها و توطئه های داخلی و خارجی تحت فرماندهی رهبری فقیه و آگاه و شخصیتی بزرگ همچون حضرت امام خامنه ای عزیز فرماندهی معظم کل قوا ،به مسیر افتخار آمیز خود ، ادامه می دهد و قطعا ملت شریف ایران که به حق الگویی تمام عیار برای آزادی خواهان جهان هستند ،با تمام قوا از دستاوردهای بی نظیر این نظام مقدس پاسداری خواهند کرد .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: 14خرداد ،سالروز ارتحال امام و قیام 15خرداد را که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد ،گرامی داشته و انشاالله با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری ، برای اعتلای این نظام مقدس و سر افرازی ایران اسلامی پیش از پیش تلاش نماییم.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شازند سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام 15 خرداد را به رهبر معظم انقلاب ،ملت شریف ایران و تمامی عاشقان و رهروان ولایت تسلیت و تعزیت عرض می نماید

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار