حضرت معصومه (س) یکی از بانوان سرآمد جهان اسلام است

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) پیام تبریک صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۳۶۷۸۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، در پیام تبریک فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و روز دختر آمده است: حضرت معصومه (س) یکی از بانوان سرآمد جهان اسلام است.

متن پیام تبریک سرهنگ پاسدار قهرمان عیوضلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر به این شرح است:

در تاریخ اسلام به بانوان با فضیلت و صاحب حدیثی برمی‏‌خوریم که نام خود را در زمره محدثان ثبت کرده‌اند، حضرت معصومه علیهاالسلام یکی از زنان بزرگ اهل بیت (ع) در این زمینه است.

امام رضا علیه‌السلام که در زیارتنامه حضرت معصومه علیهاالسلام در بزرگداشت و تجلیل آن حضرت او را دارای منزلت رفیع در نزد خداوند می‌خوانند و خواستار شفاعت خود، توسط آن حضرت در درگاه خداوندی می‏‌شوند.

لقب معصومه از جانب امام رضا علیه‌السلام به دلیل مراتب تقوی و پرهیزگاری، تنها به فاطمه معصومه علیهاالسلام در میان دختران حضرت امام موسی بن جعفر علیه‌السلام ـ اعطا گردید؛ خانمی که در اقتدا به پدر بزرگوارش، بسیاری از ساعات زندگی‏ اش، به عبادت و راز و نیاز با خدا سپری شد.

رهبر معظم انقلاب در بیان شان و منزلت ایشان فرمودند «حضرت معصومه علیهاالسلام مقام بزرگی دارد، خیلی باید از ایشان بهره گیریم، باید به آن حضرت بیشتر توسل جوئیم و بخواهیم عنایت بیشتری به ما داشته باشند».

 اینجانب میلاد با سعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و روز دختر  را به تمامی دختران همکاران گرانقدر و به ویژه بسیجیان خواهر ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار