امام جمعه یزد:

ادامه راه امام خمینی، عزت و اقتدار بیش از پیش ایران را به دنبال خواهد داشت

آیت الله ناصری گفت: عزت و اقتدار ایران در گرو ادامه راه حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان، عمل به وصایای آنها و تبعیت از رهبر معظم انقلاب توسط مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری امام‌جمعه یزد در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: حضرت امام‌خمینی (ره) با انقلاب مقدس خود به ملت و کشور اسلامی ما عزت و عظمت بخشید و باید این هدف و آرمان محفوظ بماند.
وی افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی با پیروی از امام‌حسین (ع) به قیام الهی خود علیه طاغوت با همراهی مردم مومن ادامه داد و به پیروزی رسید.
امام جمعه یزد اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی با هدف احیای دین و برخورد با ظالمان با همراهی مردم و استقامت آنها با نیتی خالص نهضت را ادامه داد.
ناصری خاطرنشان کرد: تمامی زندگی حضرت امام راحل (ره) برای همه افراد و جوانان یک الگوی بی‌بدیل است و باید مردم و مسئولان با پیروی از اهداف و آرمان ایشان به راه عزت‌بخش ادامه دهند.
وی تأکید کرد: امروز رهبر معظم انقلاب، همان راه روشن حضرت امام راحل (ره) را با همراهی مردم ادامه می‌دهند و با استقامت تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.
امام جمعه یزد تصریح کرد: عزت و اقتدار ایران در گرو ادامه راه حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان، عمل به وصایای آنها و تبعیت از رهبر معظم انقلاب توسط مردم و مسئولان است.
ناصری عنوان کرد: هدف برخی رسانه‌های گروهی فقط به انحراف کشاندن نسل جوان است و باید مسئولان و مردم برای مقابله به آنها اقدام مناسب داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار