تحلیلگر سیاسی:

رسالت مهم دوستداران واقعی امام خمینی، جلوگیری از تحریف اصول و آرمان‌های امام است

رضایی گفت: رسالت سنگین دوستداران و معتقدان راستین به امام خمینی، پاسداری از اصول و آرمان‌های متعالی ایشان و جلوگیری از تحریف امام است.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۹۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، حسن رضایی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: یکی از ویژگی‌های مهم امام خمینی، اعتقاد راسخ ایشان به مردم و اعتماد به آن‌ها بود و همین امر بود که موجب شکل‌گیری نهضت اسلامی شد.
وی افزود: اعتقاد و اعتماد به مردم عاملی است که هم موجب شکل گیری انقلاب اسلامی و موجب تداوم بقای آن شده است و امروز آنچه باعث شده بیش از 43 سال جمهوری اسلامی با اقتدار پیش برود، اعتماد راسخ رهبر معظم انقلاب به مردم است.
تحلیلگر سیاسی اظهار داشت: امروز کسانی به نام امام و خط امام به دنبال تحریف آرمان‌های امام خمینی هستند. این افراد در واقع به معنای واقعی اعتقادی به آرمان‌های امام ندارند و تنها می‌خواهند از نام ایشان برای اهداف سیاسی خودشان استفاده کنند.
رضایی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال کسانی که خود خوی اشرافی دارند می‌دانند که این خصیصه هیچ نسبتی با امام خمینی ندارد لذا برای اینکه بتوانند با امام تطبیق پیدا کنند تلاش می‌کنند ایشان را تحریف کنند.
وی تأکید کرد: استکبارستیزی یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های امام خمینی است و نکته قابل توجه این است که ایشان در سال‌های پایانی عمر شریف‌شان بیش از پیش بر این مسئله تأکید داشتند؛ اما جریان تحریف چون می‌داند این رویکرد امام هیچ نسبتی با سازشگری آن‌ها ندارد، تحریف امام را دستور کار قرار داده است.
کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در چنین شرایطی رسالت سنگین دوستداران و معتقدان راستین به امام خمینی، پاسداری از اصول و آرمان‌های متعالی ایشان و جلوگیری از تحریف امام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار