فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان:

سواد رسانه از الزامات جهاد تبیین در روزگار ماست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان در حاشیه برگزاری کارگاه تولید محتوا در فضای مجازی که به همت گردان سایبری خواهران ناحیه سلمان برگزار گردید افزود: جهاد مفهومی گسترده است و الزامات جهاد باید متناسب با نیاز روز باشد تا بتوانیم جهاد را آنگونه که شایسته است انجام دهیم.
کد خبر: ۹۴۳۷۰۹۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان در حاشیه برگزاری کارگاه تولید محتوا در فضای مجازی که به همت گردان سایبری خواهران ناحیه سلمان برگزار گردید افزود: جهاد مفهومی گسترده است و الزامات جهاد باید متناسب با نیاز روز باشد تا بتوانیم جهاد را آنگونه که شایسته است انجام دهیم.

 

جهاد تبیین که به فرموده مقام معظم رهبری "جهاد عظیم امروز روزگار ماست" در بستر فضای مجازی بیشتر و سریعتر اتفاق می افتد و سواد رسانه برای تولید محتوای فاخر و اثرگذار باعث ارتقاء کیفیت محصولات رسانه ای و در نتیجه انتقال سریع و تبیین صحیح محتوای روز سیاسی و فرهنگی می شود.

 

سرهنگ پاسدار حسین آریا با اشاره به موضوع مقدمه واجب، واجب است اضافه کرد: جهاد تبیین "فریضه قطعی و فوری" است. ما باید مقدمه این واجب را فرابگیریم و سواد رسانه از مهم ترین ابزارها برای تحقق جهاد تبیین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار