خبرهای داغ:
نماینده مردم خمینی شهر:

مردم ایران تا آخرین قطره خون پای این انقلاب ایستاده‌اند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما اگر زجر میکشیم اگر توهین می شویم اگر زخم زبان میشنویم معتقد هستیم امام زمانمان می‌بیند و آمدن آن قطعی است و تا آخرین قطره خون پای این مسیر ایستاده ایم.
کد خبر: ۹۴۳۷۱۱۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛  حجت السلام نقدعلی نماینده مردم شهرستان خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در مراسم توزیع 100 بسته کمک معیشتی در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه(س) سپاه خمینی شهر گفت: امروز در این اوضاع اقتصادی اگر یک خانواده نتواندحتی یک قوطی روغن خریداری کند ما باید به یاری آنها بریم و به یقین اجر و ثواب آن با کسی که در مرزها مجاهدت می کند برابر است.

وی در ادامه افزود: ما در بهترین زمان ها زندگی می کنیم چون درآستانه ظهور هستیم اگر زخم زبان میشنویم چون اعتقاد به امام زمان(عج)داریم با آبرو، مال و تا آخرین قطره خون پای این مسیر ایستاده ایم.

نقدعلی گفت: بعد از دو سال که درگیر کرونا بودیم بچه‌های ما خواهی نخواهی درگیر این فضای مجازی شده بودند و خیلی از افکار پر شده بود از تبلیغات مسموم  اما می بینیم که یک سرودی می آید وسط میدان من اسم آن را گذاشته ام (دعای عهد نوین) یعنی با زبان روز می آید با امام زمان عهد می بندد.

 نماینده مجلس تبیین کرد: این را یک هنرمند به این سبک در آورده است این فقط یک سرود نیست بحث حق و باطل است یعنی وقتی ندای حق بلند می شود اینطوری مردم جمع می شوند و می آیند.

 نقدعلی تاکید کرد: ما بهترین نسل هستیم دشمن به جوانان ما القا می‌کند که ما بدبختیم؛ ولی ما خوشبخت ترین هستیم چون در آستانه ظهوریم و مقدمه ساز ظهوریم.

ارسال نظرات