خبرهای داغ:
فرمانده پادگان مالک اشتر ارومیه گفت: 14 خرداد ملت ایران اسلامی را در ماتم بزرگی فرو برد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۶۵
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

به گزارش بسیج از شهرستان شوط، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) در مسجد جامع شهرستان شوط با حضور مسئولین شهرستان و آحاد مردم ولایتمدار برگزار شد.

کریم علی نژاد فرمانده پادگان مالک اشتر ارومیه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، گفت: با ارتحال امام خمینی (ره) در ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ گویی زلزله ‏ای عظیم رخ داده است، بغض‌ها ترکید، سراسر ایران و همه کانون هایی که در جهان با نام و پیام امام خمینی (ره) آشنا بودند، یکپارچه گریستند و بر سر و سینه زدند.

وی تصریح کرد: هیچ قلم و بیانی قادر نیست ابعاد حادثه و امواج احساسات غیرقابل کنترل مردم را در آن روزها توصیف کند.

علی‌نژاد افزود: از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ حضرت امام (ره) رهبری انقلاب را به دوش کشید و انقلاب و کشور را در حوادث خطرناک، توطئه های گوناگون، جنگ ۸ ساله عراق و تحریم ها به خوبی رهبری کردند.

وی خاطرنشان کرد: امام خمينى (ره) هدف‌ها، آرمان‌ها و هر آنچه مى‌بايست ابلاغ كند، گفته بود و در عمل نيز تمام هستی‌ خود را براى تحقق همان هدف‌ها به كار گرفته بودند.

فرمانده پادگان مالک اشتر در پایان با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) در خصوص اهمیت حمایت از ولایت فقیه، گفت: راه رسیدن به سعادت و پیروزی در برابر مستکبران جهان تبعیت از ولی فقیه می باشد.

ارسال نظرات