مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در آیین بزرگداشت سال روز ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد الزهرا (س) کاکی گفت: نام و یاد امام خمینی (ره) در تاریخ امت اسلامی و ملّت ایران همواره جاودانه است.
کد خبر: ۹۴۳۷۳۴۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالله اسکندری ۱۴ خرداد را تجلی پیوند تاریخی میان امام و امت دانست و اظهار کرد: ۱۴ خرداد مظهر دلدادگی و دلبستگی ملت رشید ایران به ولایت است و این پیوند تا ابد ناگسستنی است.
وی پیروی از خط امام را معیار مناسبی برای ارزیابی عملکرد مسئولان دانست و تصریح کرد: پیروی از خط و اندیشه امام راحل ضامن حرکت صحیح و هدفمند مسئولان در دستیابی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است.
این مقام مسئول افزود: امروز وظیفه متفکران، اندیشمندان و صاحبان تریبون صیانت از شاخص‌های مکتب امام خمینی (ره) در برابر هجمه‌های وسیع جریان تحریف است.
مسئول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر اضافه کرد: لازم است تلاش کنیم تا جریان تحریف نتواند با تخریب مکتب سعادت آفرین امام راحل، آرا و اندیشه‌های امام را به محاق فراموشی و اضمحلال ببرد.
اسکندری با اشاره به قیام ۱۵ خرداد و نقش آن در پیدایش انقلاب اسلامی نیز گفت: قیام ۱۵ خرداد خواستگاه انقلاب اسلامی و منشأ حوادث میمون آینده برای تحقق اهداف بلند امام خمینی (ره) است.
وی افزود: روند شکل‌گیری مبارزات ملت ایران پس از قیام ۱۵ خرداد با نثار جان پاکباختگانی از دغدغه‌مندان اسلام، شتابی مضاعف گرفت و مسیر پیروزی را تسریع و تسهیل کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات