خبرهای داغ:
همدان-یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه ملت ما همیشه هوشیار بوده‌اند، گفت: امروز دشمن با سرمایه‌گذاری در فضای مجازی به دنبال القاء ناامیدی، در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن مسوولان نظام است.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۰۰
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی صدیق در یادواره سرداران، فرماندهان و شهدای دهستان گرین بخش زرین دشت نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدا است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع زوار حرم مطهر امام خمینی(ره) گفت: فرمایشات معظم له، هم راهگشا و هم فصل الخطاب است.

این فرمانده دفاع مقدس افزود: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر توانسته در برابر قدرت‌های استکباری قد علم کرده و بایستد، نشأت گرفته از آرمان‌خواهی، حق طلبی و داشتن هدف‌های والا و ارزشمند است.

وی گفت: مردم ما بهترین مردم تاریخ هستند که در بزنگاه ‌های مهم و حساس، همیشه بهترین تصمیمات را گرفته‌اند.

سردار صدیق با بیان اینکه ملت ما همیشه هوشیار بوده‌اند، افزود: امروز دشمن با سرمایه‌گذاری در فضای مجازی به دنبال القاء ناامیدی، در بین مردم و ناکارآمد جلوه دادن مسوولان نظام است اما مثل همیشه تیرشان به سنگ خواهد خورد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی، امام جمعه نهاوند نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز مراسم گرامیداشت یاد و خاطره 25 شهید دهستان گرین است که از پنج روستای لیلان، بالاجوب، توانه، ازنهری،چناری و ولی سراب هستند، گفت: یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی این است که بعد از گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب به خوبی آموخته‌ایم که برای رسیدن به مقصود و هدف نهایی باید روی پای خود ایستاده و به توان و پتانسیل خود اعتماد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات