حجت الاسلام باقری:

مراسم سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)

حجت الاسلام باقری: اگر پیروی از حضرت امام کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود در شرایط امروزی هم پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)تنها کلید برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۹۴۳۷۴۵۷
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مراسم سالگرد رحلت ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)و گرامیداشت قیام خرداد در مسجد آیت الله فقیه سبزواری مراسم طلاب حضو بسیجیان و امت حزب الله به همت فرمانده و مسئول نمایندگی ناحیه مقداد حوزه ۴ بسیج این ناحیه برگزار گردید.

 

میهمان این مراسم حضرت حجت الاسلام و المسلمین باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا علیه السلام ضمن سخنرانی و عرض تسلیت این ایام با بیان نکاتی پیرامون سبک زندگی مومنانه با بهره گیری از زندگی حضرت امام خمینی(ره)پرداخت. 

 

همچنین ایشان در ادامه سبک زندگی حضرت امام را بهترین نسخه برای سبک زندگی مردم و مسئولین دانسته و از راه های موفقیت در زندگی دنیوی و اخروی دانستند.

 

 در انتهای این مراسم ایشان به تبیین وضع سیاسی و اقتصادی موجود در کشور پرداختند و ضمن اشاره به اینکه همان طوری که پیروی از حضرت امام کلید پیروزی در جنگ تحمیلی بود در شرایط امروزی هم پیروی از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)را تنها کلید برون رفت از مشکلات دانست. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار