خبرهای داغ:
همدان-فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا (س) لالجین از تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی در پایگاه فاطمه الزهرا (س) دینارآباد به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۰۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: به مناسبت ایام ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد ماه بسته‌های حمایتی در قالب کمک مومنانه توسط بسیجیان پایگاه فاطمه الزهرا (س) روستای دینارآباد تهیه شد.

وی افزود: در این مرحله نیز همانند مراحل قبل برای حمایت از خانواده‌های نیازمند بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده شامل کالاهای اساسی بین اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف توزیع شد.

فرمانده پایگاه فاطمه الزهرا(س) لالجین خاطرنشان کرد: این بسته‌ها شامل اقلام ضروری از قبیل برنج، روغن، مرغ و... با هدف دستگیری از افراد نیازمند بود.

وی ادامه داد: از دیگر برنامه‌های اجرایی عطرافشانی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا بود که با حضور بسیجیان خواهر برگزار شد و بسیجیان با شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند.

محمدی با بیان اینکه وظیفه ما تداوم راه شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و فداکاری و انتقال آن به نسل آینده است، اظهار کرد: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا و امام (ره) شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات