خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام؛

انقلاب اسلامی موهبت بزرگ الهی است

سر افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در اجتماع مردارسان گفت: انقلاب اسلامی موهبت بزرگ الهی است که به رهری امام خمینی (ره) ایجاد شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۱۳
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای 15 خرداد، در حوزه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان فارسان برگزار شد.

 سردار افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام در اجتماع پرشور مردم شهرستان فارسان گفت: انقلابی مانده‌ایم و اهل کتمان نیستیم از مسیر آمده، هرگز پشیمان نیستیم درد داریم و به درد خویش می‌بالیم ما درد دین داریم، پس محتاج درمان نیستیم روز اول با امام عشق پیمان بسته‌ایم اهل کوتاه آمدن از عهد و پیمان نیستیم.

سردار علی افضلی افزود: برای اداره جامعه و حاکمیت روی زمین نیاز به یک رهبری الهی است که در این مسیر 124 هزار پیغمبر را خدا ‌فرستاد که 5 تن از این پیامبران صاحب‌شریعت هستند یعنی حوزه مأموریت آن‌ها فراتر از یک حوزه خاصی است.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی موهبت بزرگ الهی است که 1200 سال، بعد از غیبت کبری حضرت صاحب‌الزمان (ارواحنافداه) با رهبری فرزند حضرت زهرا ی مرضیه سلام الله علیها حضرت امام خمینی (ره) ایجاد  و شامل حال جهان تشیع، جهان اسلام و کشور عزیزمان ایران می‌شود، امامی که عصاره و خلاصه تمام انبیاء و آرزوی ائمه اطهار علیهم السلام است تا بتواند و موفق بشود با دستان قدرتمندش با دلی آرام و مطمئن با زبان ذوالفقاری گونه و معجزه گونه این کار معجزه‌آسا را انجام بدهد.

سردار افضلی در ادامه اظهار داشت: نظام شاهنشاهی و رژیم پهلوی که نوکر غرب و سه ضلع مثلث شوروی، انگلیس و امریکا بود و اصلاً از خود هیچ اراده‌ای نداشت، با تمام توان و قوا به میدان آمد تا این قیام  و حرکت مردمی را در نطفه خفه کند اما، نتوانست و شکست خورد.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام افزود: در سال 42 حمله وحشیانه رژیم شاهنشاهی که به‌واقع از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی الگو و سر رشته می گرفت و در آن مسیر قدم بر می‌داشت، حمله وحشیانه به مدرسه فیضیه و ایجاد رعب و وحشتی که در مدرسه طالبیه تبریز صورت گرفت لکه ننگی بود که تا ابد بر پیشانی رژیم پهلوی خواهد ماند،  در آن خون مردمی به زمین ریخت که همیشه افتخارشان این بوده که شیعه امیرالمؤمنین حضرت علی بن ابیطالب علیه السلام و به معنای واقعی عاشق مکتب قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت  علیهم السلام هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: امام در برابر حمله وحشیانه رژیم پلهوی ساکت نمی‌نشیند و اعلام می‌کند که این اقدام همه و همه در راستای تضعیف اسلام است و در فرمانی خواص جامعه یعنی علما را خطاب قرار می‌دهد که باید در مقابل این لامذهب‌ها قیام کرد.

سردار افضلی گفت: یک‌جمله‌ای حضرت امام که این اوج عظمت و شهامت و با آن دوراندیشی و دقت نظری که قطع به‌یقین این دست در دست آخرین حجت خداوند روی زمین یعنی حضرت صاحب‌الزمان ارواحنافداه هست این جمله را حضرت امام می‌فرماید: یکی از کسانی که بایستی در راه حضرت سیدالشهداء علیه السلام آغشته به خون خود شود خمینی است.

وی اظهار داشت: رژیم منحوس پهلوی حرکت امام را نمی‌تواند بپذیرد چرا فرمایشات امام حول محورهای بود که خط قرمز رژیم شاهنشاهی محسوب می شد، لذا رژیم دستور داد از علما تعهد گرفته شود که سخنرانی انجام شود و از منبرها استفاده کنند رعایت سه شرط، اول اینکه اسرائیل را زیر سؤال نبرند دوم اینکه کاری به کارهای شاه نداشته باشند و سوم اینکه از احکام دین برای مردم صحبت نکنند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم علیه السلام در کلام آخر خود به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره داشت و گفت: من هم‌اکنون به شما می‌گویم خدای من با من است نگران آینده نباشید بسیار روشن است دشمن دنبال ماست ولی امداد غیبی ما را عبور می‌دهد و به فضل خدا آینده روشن است.

محفل انس با قرآن و تلاوت آیات نورانی قرآن مجید ، اجرای سرود، مداحی ، و بازدید از نمایشگاه و اقامه نماز جماعت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار