خبرهای داغ:
همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: جامعه ما نیاز به معرفی بیشتری نسبت به امام رضا(ع) دارد اگر معرفت ما بیشتر باشد هیچ فرقی نمی‌کند که اینجا یا در حرم امام رضا(ع) باشد.
کد خبر: ۹۴۳۷۵۳۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در دیدار خدام رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: دهه کرامت فرصتی است که فراهم شده است و در این فرصت باید به سطح معرفتی و عمیق دین برویم و جان را به سمت معرفت واقعی عبور دهیم.

وی گفت: جامعه ما نیاز به معرفی بیشتری نسبت به امام رضا(ع) دارد اگر معرفت ما بیشتر باشد هیچ فرقی نمی‌کند که اینجا یا در حرم امام رضا(ع) باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ابراز داشت: اگر بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم و جامعه را بیشتر با تعالیم امام رضا(ع) و جامعه رضوی آشنا کنیم می‌تواند موثر واقع شود.

وی با بیان اینکه فضای مجازی بیشتر به جامعه آسیب زده و باید اخلاق امام رضا(ع) را در جامعه ترویج کنیم، گفت: مردم متدین ما به شدت نسبت به امام رضا(ع) تعصب دارند و نمی‌پذیرند کسی به امام رضا(ع) و سایر مقدسات توهین کنند چراکه مردم ما به هر شکلی به امام رضا(ع) وابسته هستند.

شعبانی موثقی عنوان کرد: این غیرت دینی و مذهبی باید تقویت شود و این حرکت‌ها را باید محکوم کنیم و اجازه ندهیم کسی به این مقدسات توهین کند و بی‌بهره از رفعت امام رضا(ع) نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات