خبرهای داغ:
میرزایی گفت: ضروری است جمعیت هلال احمر به عنوان منادی صلح و دوستی در جهان، در تربیت سفیران بکوشد تا این افراد با به کار گیری فن سخنوری مضامین نوع دوستی را تبیین کنند. 
کد خبر: ۹۴۳۷۵۶۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مراسم ویژه دختران نخبه، ورزشکار و دانشجوی عضو هلال با حضور دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر، دکتر محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان، اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه نظارتی وزارت ورزش، سمیه رفیعی نماینده مجلس و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر و بیش از یکصد نفر از اعضای دختر سازمان جوانان هلال احمر و همچنین سفیران سخنور جشنواره بشردوستی، مراسمی به مناسبت روز دختر، برگزار شد.

 

نادر میرزایی در رابطه با این ویژه برنامه گفت: امور جوانان این جمعیت در سال 1398 اقدام به برگزاری مسابقات فن سخنوری کرد که موجب استعدادیابی جوانان و مهارت سخنوری آنان شد که امروزه شاهد خوشکوشی و درخشش این اعضای جوان در برنامه های درون سازمانی و برون سازمانی هستیم.

 

وی افزود: بشردوستی یک موضوع جهان شمول است که جوانان برگزیده در این جشنواره بر این مهم واقف هستند و آن را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

 

میرزایی در ادامه بیان کرد: ضروری است جمعیت هلال احمر به عنوان منادی صلح و دوستی در جهان، در تربیت سفیران بکوشد تا این افراد با به کار گیری فن سخنوری مضامین نوع دوستی را تبیین کنند. 

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان قزوین در ادامه اظهار داشت: سخنوری در حوزه جوانان از این رو که افرادی شناسایی شوند که در ابتدا اهداف این جمعیت را به خوبی بشناسند و در وهله بعد به عنوان سفیر بشردوستی باشند که برای تبیین این اهداف گام بردارند بسیار با اهمیت است. 

 

قابل ذکر است؛ در این برنامه سفیران سخنور جشنواره بشردوستی از استان های چهار محال و بختیاری، همدان، تهران، البرز و قزوین شرکت کردند و نقطه نظرات خود را ارائه دادند و در رابطه با طرح های سازمانی مطالبات خود را به مسئولین ارائه داشتند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها