به درخواست اهالی روستا به منظور محافظت از باغ ها و مزارع جهت جلوگیری از سرقت گشت محله محور با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۶۹۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ در راستای برنامه های ابلاغی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه و در جهت برقراری امنیت و آرامش در سطح محلات و خیابان ها به پیشنهاد اهالی روستا عبدالله آباد در سرخه بابت مشکلات و دزدی های محصولات در این فصل با یاری بسیجیان گشت محله محور در روستا برگزار شد.

اکبر رهایی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستا عبدالله آباد در حاشیه این گشت محله محور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: گشت های محله محور براساس برنامه های ابلاغی کلیه پایگاه های مقاومت بسیج در سطح محلات، کوچه ها و خیابان های روستا با مشارکت بسیجیان در طی ساعاتی از شب و در جهت برقراری آرامش و امنیت برگزار می شود.

او افزود: در این دوره نیز با یاری نوجوانان و جوانان بسیجی و به درخواست روستاییان جهت جلوگیری از سرقت باغ ها و مزارع گشت محله محور تا پاسی از شب در روستا انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) در ادامه اضافه کرد: ظرفیت مردمی و مقتدر بسیج می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و برقراری نظم و ارتقاء امنیت باثبات در محلات نقش اساسی داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها