جلسه برنامه ریزی برنامه های تابستانه و کار گروه دفاعی-امنیتی در پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۰۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ باتوجه به حدیث پيامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم که فرمودند: نماز جماعت امت من در زمين مانند صف هاي فرشتگان در آسمان است و يك ركعت نماز جماعت معادل 24 ركعت است كه هر ركعت نزد خداوند عزيز و جليل از عبادت 40 ساله بهتر است و اما در روز قيامت كه خداوند اولين و آخرين را براي حسابرسي گرد مي آورد هيچ مومني نيست كه به جماعت رفته باشد مگر اينكه خداوند، ترس روز قيامت را بر او تخفيف مي دهد و سپس به او دستور مي دهد به بهشت برود. اقامه نماز جماعت به صورت مستمر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با مشارکت پرشور بسیجیان برگزار می شود.

همچنین جلسه کار گروه دفاعی-امنیتی این پایگاه مقاومت بسیج با حضور محمدرضا جلال فرمانده پایگاه مقاومت امام حسن مجتبی (ع) و اعضا کارگروه و برنامه ریزی برنامه های تابستانه در پایگاه برگزار شد.

لازم به ذکر است ویژه برنامه ورزشی فوتبال دستی توسط بسیجیان امام حسن مجتبی (ع) برگزار و بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها