خبرهای داغ:
فرمانده حوزه کوثرالنبی (س) همدان خبر داد

برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در حوزه کوثرالنبی (س) همدان

همدان-فرمانده حوزه کوثرالنبی (س) همدان از برگزاری ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت دهه کرامت در پایگاه‌های تابعه این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۱۳
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

هاجر پیله گین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اظهار داشت»: وجود این دو بزرگوار گوهرانی گرانبها در صدف کشور ما ایران و بزرگ‌ترین لطف و هدیه الهی است و ما باید قدردان، ولی نعمت خود خورشید توس و کریمه اهل بیت (ع) باشیم.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و شاد به مناسبت این ایام افزود: به مناسبت دهه کرامت ۲۰ برنامه در پایگاه‌های تابعه حوزه کوثرالنبی (س) همدان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه کوثرالنبی (س) همدان با اشاره به برنامه‌های اجرایی گفت: به مناسبت این ایام هر ساله برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، تربیتی، آموزشی، فضای مجازی، تربیت بدنی و... در حوزه و پایگاه‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: ذبح قربانی به مناسبت میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و دیدار با خانواده معظم شهدا در روز میلاد از جمله این برنامه‌ها است.

پیله‌گین بیان کرد: اجرای سرود «سلام فرمانده» توسط کودکان و نوجوانان دهه نودی با عنوان بیعت با امام هشتم (ع)، پیاده‌روی حرم تا حرم تا روز میلاد حضرت خورشید و... از شاخص‌ترین برنامه‌ها هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی گفت: این برنامه‌ها شامل پیاده روی، مسابقات ورزشی والیبال، دو، آمادگی جسمانی و... ب وده که با حضور بسیجیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات