نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

ارز چند نرخی مهلک اقتصاد است

تبریز- نماینده مردم میانه در جمع کارکنان سپاه میانه با تبیین ضرورت جراحی اقتصادی دولت اظهار داشت: وجود ارز چند نرخی در هر کشوری مهلک اقتصاد آن کشور است.
کد خبر: ۹۴۳۷۷۱۵
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مهدی اسماعیلی حذف ارز ترجیحی را از مهمترین اقدامات دولت و مجلس در جهت گسترش عدالت و تنظیم اقتصاد در کشور دانست و گفت: ارز چد نرخی مهلک اقتصاد است و استمرار این سیاست نه به نفع نظام بود نه به نفع مردم.

   وی بر ضرورت تقویت و توسعه نظارت در کشور تاکید کرد و افزود: در شرایط کنونی که جنگ روسیه و اوکراین، اقتصاد کشورها را به هم ریخته است، دنیا دچار التهاب و جنگ اقتصادی است و فشار تحریمی علیه کشورمان همچنان حاکم است؛ اقدام به حذف ارز ترجیحی یک شجاعت و شهامت ویژه می خواست ولی با نظارت کافی و کمی صبوری مردم، به زودی از این پیچ خطرناک نیز عبور کرده و شرایط کشور بهبود خواهد یافت.

   نماینده مردم میانه در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر جهاد تبیین به عنوان یک امر ضروری، از حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) به عنوان اولین و برترین تبیین گران قیام امام حسین(ع) و حادثه عاشورا یاد کرد و متذکر شد: قیام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) استمرار قیام امام حسین(ع)، و مکتب امام، جلوه ای از مکتب الهی بود و نیاز به تبیین دارد.

   اسماعیلی وجود و هویت امام خمینی(ره) را مکتب ساز قلمداد کرد و از قیام برای خدا، شجاعت، اخلاص و تقوا به عنوان مهمترین شاخصه های مکتب امام یاد کرده و اظهار داشت: آنحضرت یک تبیین گری بی نظیر بود و از همان ابتدا با درک، شناخت و بیان واقعیات جامعه و فاصله آن با جامعه آرمانی و اسلامی، انقلاب اسلامی را با جهاد تبیین آغاز کرد و آن را گام به گام تا پیروزی نهایی به پیش برد.

   همایش بصیرت افزایی و جهاد تبیین در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار