مهندس رمضانی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بدره گفت: تمام تلاش خود را بمنظور پشتیبانی و مانع زدایی و تسهیل گری در جهت کشت گیاهان دارویی با محوریت کشت و توسعه گیاهان دارویی مقاوم به کم آبی در سطح شهرستان فراهم می نمایند.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۷۴
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، پویش ملی ایران سرسبز_ ایران قوی ((هر ایرانی یک درخت)) با حضور معاون ترویج جهاد کشاورزی استان ایلام،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بدره و مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بدره در راستای کاشت گیاهان دارویی آویشن ویژه‌ صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان بدره برگزار شد.

مهندس گلشنی معاون ترویج جهاد کشاورزی گفت: اهمیت گیاهان دارویی در جهت تحقق سلامت و همچنین توسعه و پیشرفت اقتصادی در هر منطقه بر کسی پوشیده نیست و بی شک گیاهان دارویی می توانند یکی از تولید های مهم در بخش کشاورزی محسوب شوند که علاوه بر اینکه درآمد بالایی دارند می‌تواند در توسعه اقتصادی وکاهش بیکاری نقش موثری داشته باشند.

مهندس پور محمد مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بدره در ادامه گفت: که با حمایت های این اداره و با در اختیار گذاشتن نهاد های ارزان سعی می نمایند زمینه برای مشوق کشاورزان به منظور کشت گیاهان دارویی از قبیله آویشن،به لیمو و گل محمدی و... بخصوص گیاهانی که نیاز کمتر  به آب دارن فراهم  نمایند، تا شاهد توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال زایی در سطح شهرستان واستان باشید.

مهندس رمضانی مدیر کانون بسیج مهندسین صنعتی ناحیه بدره در راستای فرامین مقام معظم رهبری و شعار سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: تمام تلاش خود را بمنظور پشتیبانی و مانع زدایی و تسهیل گری در جهت کشت گیاهان دارویی با محوریت کشت و توسعه گیاهان دارویی مقاوم به کم آبی در سطح شهرستان فراهم می نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات