خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه سپاه هندیجان از توزیع ۱۸۰بسته کمک معیشتی به مناسبت دهه کرامت درمیان نیازمندان بخش چم خلف عیسی شهرستان هندیجان با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه های جهادی حوزه شهید آوینی خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۷۸۹۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

سرگرد پاسدار سید جمال الدین علوی زاده درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار داشت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه"س و میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در راستای خدمت به محرومین با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام راحل و گروه های جهادی بسیج حوزه مقاومت بسیج شهید آوینی شهرزهره بخش چم خلف عیسی تعداد ۱۸۰ بسته کمک معیشتی در میان نیازمندان بخش چم خلف عیسی شهرستان توزیع شدند.

وی افزود: خدمات رسانی به محرومان شهرستان از اهداف مهم و تاثیر گذار سپاه و بسیج است که با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و کمک بهتر به قشرهای مختلف محروم همچنان با تمام ظرفیت ها ادامه دارد .

وی با تقدیر از گروه های جهادی بسیج گفت: از تمامی گروه های جهادی بسیج شهری و روستایی برادران و خواهران که به شکل های گوناگون درحال خدمات رسانی به محرومان شهرستان هندیجان هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها