همزمان با ایام ولادت با سعادت امام رضا (علیه السلام) و دهه کرامت، جمعی از مسئولان شهرستان خانمیرزا با خانواده شهید همت الله علی بازی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۱۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسن (علیه السلام) شهرستان خانمیرزا گفت : همزمان با دهه کرامت و با حضور امام جمعه شهرستان خانمیرزا، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان و جمعی از بسیجیان با خانواده شهید همت الله  علی بازی در روستای کلامویی دیدار شد.

این مقام مسئول افزود: در این دیدار امام جمعه خانمیرزا  ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه  و امام رضا (علیهم السلام) و تشکر از مهمان نوازی خانواده شهید علی بازی گفت: شهدا انسان های گزینش شده ای بودند که به خوبی توانستند در مسیر الهی حرکت کنند و مزد تلاش های خود را با یک مرگ تاجرانه بگیرند.

حجت الاسلام سعید حسین پور با قدردانی از زحمات  خانواده شهید برای تربیت چنین فرزندانی، اظهار کرد: خانواده های شهدا با اینکه فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی هدیه کردند، بعد از شهادت عزیزان خود مسیر زینب گونه ای را انتخاب کردند و در برابر خواسته های دنیایی مقاومت و تنها  رضای الهی را در زندگی روزمره خود در نظر دارند.

گفتنی است؛ شهید همت الله  علی بازی فرزند الله رحم  در سال 1345 در روستای کلامویی شهرستان خانمیرزا  متولد شد و به عنوان نیروی وظیفه در لشکر 88 سنندج  در سال 1366 در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در زادگاهش به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات