معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز:

حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند؛ ایشان به مستضعفین عزت، اقتدار و جایگاه دادند.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۴۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مرتضی ولی پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز امروز در آئین تجلیل از دست اندرکاران برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: حاج قاسم سلیمانی یکی از شهدای عزیزی بود که با نثار خون پاک خود، موجبات بقای همه خوبی ها به ویژه تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.

حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند

وی اذعان کرد: زندگی امروز ما در کمال آرامش، آسایش و امنیت، ماحصل جانفشانی هزاران شهید و ایثار و ازخودگذشتگی ایثارگران سرافراز است بنابراین ادای احترام به ساحت مقدس همه شهدا وظیفه ماست. همچنین بر خود لازم می دانم از تلاش ها و زحمات دوستان، بسیجیان، سپاهیان در برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به هدایت ها و تلاش های استانداری البرز در بزرگداشت این ایام مطرح کرد: بسیجیان و سپاهیان جان بر کف همواره در صحنه بوده و هستند؛ اساسا بسیج یعنی همین. بسیج یعنی آمادگی و حضور نیروی کارآمد در همه صحنه ها. هر جا که با روحیه بسیجی و جهادی وارد عمل شدیم، به موفقیت دست یافتیم.

ولی پوری بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن یکایک ما دارند. ایشان به مستضعفین عزت، اقتدار و جایگاه دادند؛ اگر امام و تفکر و راه و روش ایشان و رهبری های به حق مقام معظم رهبری نبود، کشور در چنین جایگاهی قرار نداشت. بنابراین گرامیداشت چنین ایامی و تجلیل از افراد مؤثر در برگزاری مراسم و برنامه ها را وظیفه خود می دانیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار