خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛
فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) تاکستان عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهید، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است. 
کد خبر: ۹۴۳۷۹۷۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سرهنگ سیدمهدی حسینی به همراه جمعی از پاسداران سپاه شهرستان تاکستان و مسئولین شهر اسفرورین، با خانواده شهید علی عسگری از شهدای شهر اسفرورین دیدار و از آنها دلجویی کرد.

 

سرهنگ حسینی در این دیدار بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهید، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است در زمانه ای که تمام دشمنان باهم متحد شده اند که راه امام حسین، ائمه اطهار و راه نور و روشنایی را خاموش کنند، باید در کنار یکدیگر با این هجمه مقابله کرد همچنان که این اتحاد وجود داشته و در طول تاریخ دشمنان محکوم به شکست هستند.

 

فرمانده سپاه تاکستان افزود: ۱۴۰۰ سال پیش امام حسین(ع) تمام اعضا خانواده خود را در کربلا در راه اعتلای دین فدا کرد. از دست دادن عزیز برای هر شخصی سخت است اما امام حسین(ع) برای اعتلای آرمان های والای خود و احیای امر به معروف و نهی از منکر از تمام هستی خود گذشت.

 

وی اضافه کرد: این از آموزه های دینی و مکتب حسینی است که در مقابل ظلم ساکت ننشینیم و سکوت نکنیم. وقتی به وصیت نامه شهدای دفاع مقدس نگاه می کنیم دو موضوع برجستگی خاصی دارد که شامل پشتیبانی از جایگاه ولی فقیه و حجاب است.

 

سرهنگ حسینی در پایان گفت: شهدا هم مانند ما زندگی می کردند و برای شهدا هم زندگی شیرین بود و آنها نیز می توانستند زن و فرزند داشته باشند. آنها هم می توانستند خانه و باغ و ملک داشته باشند اما شهدا یک هدف بزرگتری را دیدند و به سمت نور جذب شدند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها