با اعلام امام جمعه و استاندار یزد؛
آیت الله ناصری، امام جمعه یزد همچنین استاندار یزد با صدور پیام مشترکی به خانواده های داغدار حادثه قطار مشهد – یزد تسلیت گفتند و فردا را عزای عمومی اعلام کردند.
کد خبر: ۹۴۳۷۹۸۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله ناصری در این پیام آورده است: خبر بسيار دردناک و تاسف برانگیز حادثه قطار مسافربری زائران مشتاق و مخلص حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء، مقارن با دهه مبارک کرامت و در آستانه ولادت آن امام عطوف و رئوف(ع) كه منجر به رحلت و زخمي شدن تعدادي از عزيزان هم استاني شد، یزد را يكپارچه عزادار کرد و در اندوهي بزرگ فرو برد و دل‌های همه عاشقان و دلسوختگان هشتمین امام شیعیان(ع) را جريحه دار ساخت.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: داغ اين شيفتگان امام ضامن و ثامن(ع) که در بازگشت از سفری عارفانه، عاشقانه و الي الله دچار حادثه شده و به ديدار حق نائل شدند، جانکاه، تحمل ناپذير و براي بازماندگان آن زائران سعید، جگرگداز و استخوان سوز است، لیکن به مصداق آیه شریفه «ان الله مع الصابرین»، در پرتو رحمت واسعه و بی دریغ الهی و صبری جمیل، قابل تحمل خواهد شد.

این پیام می افزاید: اين ضايعه اسفناك را به پيشگاه امام زمان(عج)، رهبر عظيم الشان انقلاب اسلامي(مدظله العالي)، مردم شريف و مومن دارالعباده یزد و به ویژه خانواده هاي داغدارشان تسليت و تعزیت عرض کرده و تاثر عميق و همدردي خويش را با بازماندگان اعلام مي نمايیم و برايشان صبري جميل و اجري جزيل از خداوند قادر متعال آرزو مي كنیم.

در این پیام همچنین آمده است: به همين مناسبت در استان یزد فردا پنج شنبه 19 خردادماه را عزاي عمومي اعلام و مردم عزيز را برای شركت در مراسم تشييع و ترحيم زائران سعید این حادثه تلخ دعوت مي کنیم.

ارسال نظرات