در ویژه برنامه دهه کرامت؛

دختران نمونه پایگاه کوثر قم تقدیر شدند

ویژه برنامه دهه کرامت به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت امام رضا(ع) همراه با تقدیر از 23 دختر نمونه و فعال در مسجد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۴۶
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، به همت شعبه فرهنگی پایگاه کوثر، ویژه برنامه دهه کرامت و میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) در صحن مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور بانوان محله یک مسکن مهر پردیسان برگزار شد.

این برنامه با تلاوت کلام الله مجید آغاز شد و با برنامه هایی از جمله اجرای سرود توسط دختران دهه نودی و همخوانی سرود برکت‌ایران و مولودی خوانی ادامه یافت.

خانم باقری سخنران مراسم با ذکر ویژگی های ناب حضرت معصومه(س) نوجوانان را به کتابخوانی در مورد ایشان، دعوت کرد و با اشاره به زندگی نامه حضرت معصومه (س) ایشان را الگوی مناسبی برای نوجوانان معرفی کرد.

خانم عندلیب فرمانده پایگاه کوثر در این مراسم تصریح کرد: با توجه به ایام دهه کرامت و روز دختر توانستیم علاوه بر جشن و شادی اهل بیت(ع) موقعیت مناسبی برای تقدیر از دختران فعال و نمونه پایگاه داشته باشیم که با اهدای کارت هدیه از ۲۳ نفر از دختران نمونه و فعال مسجد تقدیر شد و خاطره خوبی برای دختران عزیز محله رقم خورد.

وی همچنین از امام جماعت و مسئول مرکز نیکوکاری مسجد برای همکاری مطلوب آن‌ها تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است این برنامه با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از بانوان و نوجوانان پایگاه کوثر برگزار شد.

انتهای پیام/مسرور

ارسال نظرات