رئیس جمهور در فرودگاه شهرکرد خبرداد:

تکمیل طرح های آب رسانی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در فرودگاه شهرکرد گفت: برنامه‌ریزی شده تا طرح‌های آب‌رسانی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود.
کد خبر: ۹۴۳۸۰۷۴
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۳

تکمیل طرح های آب رسانی چهارمحال و بختیاری تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه 19خردادماه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در جمع خبرنگاران تاکید کرد: این استان ظرفیت‌های بکری در گردشگری، دامداری، طبیعت و نیروی انسانی کارآمد تحصیلکرده داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نگاه به این ظرفیت‌ها علاوه بر رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری به توسعه و پیشرفت استان می‌انجامد.

رئیسی گفت: زیبنده این استان نیست که شاهد فقر و بیکاری در استان باشیم و با کمک مردم و مسولین این دغدغه که مسئله فقر و بیکاری است مرتفع می شود.

وی گفت: برنامه‌ریزی شده تا طرح‌های آب‌رسانی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری تا پایان سال‌جاری تکمیل و بهره‌برداری شود که اعتباراتی برای این مهم در نظر گرفته شده است.

رئیسی با اشاره به دغدغه‌مندی مسوولان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مصوبات امروز شورای اداری استان به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و مسئولان موظفند این طرح‌ها را به نتیجه روشن برسانند.

گفتنی است؛ برنامه حضور وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری به شرح زیر اعلام شده است:

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان فارسان، وزیر جهادکشاورزی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا، وزیر کشور نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان شهرکرد، وزیر میراث فرهنگی نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان بروجن، وزیر نیرو نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان‌های بن و سامان و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نماینده ویژه رئیس‌جمهور در شهرستان کوهرنگ خواهند بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و ۲ عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت مسائل و مطالبات حوزه تخصصی خود را در سطح استان بررسی می‌کنند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و معاون اجرایی، رئیس‌جمهور را در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراهی خواهند کرد.

ارسال نظرات