خبرهای داغ:

اجتماع بزرگ زیر سایه خورشید در بیرجند؛ برگ زرینی از خطه شرق کشور در دفتر محبت اهل بیت (ع) رقم خورد

کد خبر: ۹۴۳۸۱۰۸
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵



به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کاروان زیر سایه خورشید با حضور در اجتماع بیش از ۱۰ هزار نفری مردم بیرجند در آستان مقدس امامزادگان باقریه (ع) بیرجند دل‌ها را متوجه حرم علی ابن موسی الرضا (ع) کردند.
بوی اسپند، دعا و صلوات و نسیم غروب چهارشنبه احساسات را به عرش برد همین که پرچم رضوی وارد صحن امامزادگان می‌شود اشک‌ها بدون واسطه به روی گونه‌ها سرازیر و دست‌ها نیز بی اختیار برای دعا و مناجات بالا می‌رود.
امام رضا (ع) آرامش دل‌های بی قراری است که طنین ناله هایشان در جان ضریح می‌پیچد و چشمان گریانی که با دیدن پرچم رئوفشان گنبد طلا و پنجره فولاد حرم را متصور شدند.
زن و مرد و جوان و پیر و خردسال هر کدام برای گرفتن حاجت‌هایی از پرچم امام مهربانی‌ها تبرک جستند و آرزوی مشترک بسیاری از آن‌ها دیدن دوباره گنبد امام رضا (ع) بود.
جریان استکبار را با محبت اهل بیت (ع) خرد خواهیم کرد
مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید بیان کرد: امروز معجزه دیگری از سوی ارادتمندان و مومنان به اهل بیت (ع) در این خطه از شرق کشور نشان داده شد.
حجت الاسلام محمدمهدی یاوری گفت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مدعیان که چهره معنوی ایران را تخریب می‌کنند فرمودند مردم را ببینید در مراسمات مذهبی چه می‌کنند و با وجود مشکلات اقتصادی مردم شهیدپرور این خطه برای احترام به ذریه نبی مکرم اسلام (ص) بعد از ۱۴۰۰ سال و انتظار طولانی گرد هم آمدند.
وی عنوان کرد: امروز به برکت پرچم متبرک امام رضا (ع) چه نذر و نیاز‌ها و چه بخشش و توبه‌ها تقدیم به امام زمان (عج) شده و دنیا اگر فکر کرده مشکلات اقتصادی و تبلیغات سوء در فضای مجازی سبب می‌شود مردم استان دست از ائمه اطهار (ع) بردارند کور خواندند و با محبت اهل بیت (ع) جریان استکبار را خرد خواهیم کرد.
مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه قطار مشهد به یزد در طبس گفت: امیدواریم اینگونه حوادث با مدیریت مسئولان کمتر شود و از بین برود.
سرود سلام فرمانده دهه نودی‌ها سیلی به دشمنان بود
یاوری تصریح کرد: دشمنان میلیارد‌ها تومان خرج کردند تا نام رهبری، امام زمان (عج) و اعتقادات مردم تحت الشعاع قرار دهند، اما با یک گروه سرود سلام فرمانده چنان سیلی خوردند که همچنان حیران هستند.
وی با بیان اینکه اعتقاد به اهل بیت (ع) شوخی نیست گفت: دشمنان امروز ما را متهم می‌کنند که شما مُرده پرست هستید و معجزه اهل بیت (ع) شما کحا بود.
مُبلع اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: برای معجزه دیگر نیاز به موسی (ع)، عصا و نیل و عیسی (ع) و زنده کردن مُرده نیست امروز امام رضا (ع) بعد از ۱۴۰۰ سال با فرستان پرچم خود میان مسلمانان معجزه و محبت را به رخ کشید.
مردم با اجتماع باشکوه خود پیام معنویت را به جهان مخابره کردند
یاوری با بیان اینکه مردم با اجتماع باشکوه خود پیام معنویت را به جهان مخابره کردند گفت: خرافات اهل بیت (ع) و قرآن نیست بلکه خرافات مغز‌های پوسیده غرب و دشمنان است که مکتب آل الله و اهل بیت (ع) درک نکردید و محبت اهل بیت (ع) شیعه و سنی نمی‌شناسد این ارادت همه جا وجود دارد.
وی ادامه داد: به طور قطع امروز مردم خطه شرق کشور برگ زرینی بعد از دوران پر فراز و نشیب کرونا و سختی‌های اقتصادی بر دفتر محبت ائمه اطهار (ع) زدند.
مُبلغ کاروان زیر سایه خورشید افزود: نذر و نیاز‌ها و روضه‌های مادران جواب می‌دهد و سربازان نوشکوفه رشد کرده و امروز با درایت و اشک و روضه‌های مادران و زیارت امامزادگان رویش نوجوانان و جوانان به ثمر رسیده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها