آیا انتقام شهید صیاد خدایی گرفته شد؟/ فرمانده جوخه های ترور موساد کشته شد

برخی منابع انگلیسی و عربی می‌گویند در حمله پهپادی به چند خودرو در بزرگراه اصلی شهر اربیل، فرمانده جوخه ترور موساد کشته شده است.
کد خبر: ۹۴۳۸۱۵۳
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، شب گذشته مرکز مقابله با تروریسم کردستان اعلام کرد که انفجار یک پهپاد در شهر اربیل، واقع در شمال غربی عراق، سه مجروح بر جای گذاشته و به چندین خودرو خسارت زده است.

این نهاد روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای گفت که پهپاد مورد اشاره ساعت ۹:۳۵ شامگاه در جاده پیرمام در حومه اربیل منفجر شده است.

خبرنگار رسمی المیادین از کشته شدن فردی بنام ایلاک رون، فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله‌ی پهپادی شب گذشته در شمال عراق در اربیل رخ داد.

بعد از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به کنسولگری آمریکا در أربیل، گزارش‌های تکمیلی نشان داد که در این عملیات چند خودرو هدف قرار گرفتند.

ساعاتی بعد برخی منابع انگلیسی و عربی گزارش دادند که یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که در این خودروها حضور داشت، هدف اصلی این عملیات پهپادی بود.

اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ (ایلاک رون) آسا فلاتس، فرمانده یگان ترور موساد، در جریان حمله با پهپاد کامیکازه در اربیل واقع در شمال عراق، ترور شد.

ارسال نظرات